  • 1. Data: 2009-01-16 16:08:34
    Temat: Gdzie moge przeniesc karte na 9,90%?
    Od: K <k...@g...com>

    Chcę przenieść kartę z mbanku. Zależy mi na tym aby spłata zadłużenia
    była jak najdłużej oprocentowana na 9,90% (można gdzieś niżej?). Po
    prostu chcę zamienić kredyt 16% na tańszy.

    Czy możecie mi coś doradzić?

    Znalazłem Multibank i Millenium, ale z żadnego z nich nie mogę skorzystać.

  • 2. Data: 2009-01-16 16:13:06
    Temat: Re: Gdzie moge przeniesc karte na 9,90%?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "K" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak najdłużej oprocentowana na 9,90% (można gdzieś niżej?). Po prostu chcę

    Nie sądzę aby było to wykonalne w obecnym stanie rzeczy.

    marekz

  • 3. Data: 2009-01-16 16:17:23
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Sty, 17:13, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "K" <k...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:gkqbe4$m70$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie sądzę aby było to wykonalne w obecnym stanie rzeczy.
    >
    > marekz

    Do USA lub Japonii. ;-)

  • 4. Data: 2009-01-16 16:30:12
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Sty, 17:08, K <k...@g...com> wrote:

    > Znalazłem Multibank i Millenium, ale z żadnego z nich nie mogę skorzystać.

    A to czemu ? Poza chamską zagrywką z kredytami hipotecznymi wydaja się
    całkiem znośni..!

  • 5. Data: 2009-01-16 16:48:44
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy możecie mi coś doradzić?
    >
    > Znalazłem Multibank i Millenium, ale z żadnego z nich nie mogę skorzystać.

    Nie do konca to o co Ci chodzi ale w miarę tanio. Minusem jest min kwota
    transakcji do rozłożenia na raty
    http://www.polbankefg.pl/karty-kredytowe/kredyt-w-ka
    rcie.html

    pozd
    as

  • 6. Data: 2009-01-16 20:33:26
    Od: K <k...@g...com>

    Adam S. pisze:

    > Nie do konca to o co Ci chodzi ale w miarę tanio. Minusem jest min kwota
    > transakcji do rozłożenia na raty
    > http://www.polbankefg.pl/karty-kredytowe/kredyt-w-ka
    rcie.html

    Dzięki. Rzeczywiście nie o to :)
    Nie ma opcji przeniesienia karty, na pewno nie dostałbym limitu
    pokrywającego kartę z mbanku.

  • 7. Data: 2009-01-16 20:36:09
    Od: K <k...@g...com>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "K" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nie sądzę aby było to wykonalne w obecnym stanie rzeczy.

    Dlaczego? Tydzień temu przenosiłem (wyciągi z karty bez dodatkowych
    dokumentów) inną piekielnie drogą kartę do banku z niższym
    oprocentowaniem. Bez problemu dostałem dość wysoki limit (taki jaki
    miałem) i mogłem skorzystać z opcji spłaty starej.

  • 8. Data: 2009-01-16 20:38:02
    Od: K <k...@g...com>

    szczurwa pisze:

    > A to czemu ? Poza chamską zagrywką z kredytami hipotecznymi wydaja się
    > całkiem znośni..!

    Z Multibankiem jest problem taki, że można przenieść i dostać 9,9%, ale
    tylko z innego banku. Mbank nie jest innym bankiem.

    Z Millenium problem jest taki, że już tam mam kartę :)

  • 9. Data: 2009-01-16 20:45:03
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Sty, 21:38, K <k...@g...com> wrote:

    > Z Multibankiem jest problem taki, że można przenieść i dostać 9,9%, ale
    > tylko z innego banku. Mbank nie jest innym bankiem.
    >
    > Z Millenium problem jest taki, że już tam mam kartę :)

    Karte w Mille przenies do Multi. Nastepnie karte z mBanku do
    Mille :) :) :)

  • 10. Data: 2009-01-16 21:10:11
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Sty, 21:38, K <k...@g...com> wrote:

    > Z Multibankiem jest problem taki, że można przenieść i dostać 9,9%, ale
    > tylko z innego banku. Mbank nie jest innym bankiem.
    >
    > Z Millenium problem jest taki, że już tam mam kartę :)

    Może Getin i rozłożenie zadłużenia na raty ?
    http://www.getinbank.pl/389.php

    --

    pozdrawiam,

    Erazmus