  • 11. Data: 2009-01-16 21:46:58
    Temat: Re: Gdzie moge przeniesc karte na 9,90%?
    Od: K <k...@g...com>

    Jacek Erazmus pisze:
    > Może Getin i rozłożenie zadłużenia na raty ?
    > http://www.getinbank.pl/389.php

    I jest przenoszenie. Dzięki. Zadzwonię sobie do nich.

  • 12. Data: 2009-01-16 21:57:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 22:46:58 +0100, K napisał(a):

    > I jest przenoszenie. Dzięki. Zadzwonię sobie do nich.

    Akurat do Polbanku też można przenieść kartę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-01-16 23:57:53
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "K" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Tydzień temu przenosiłem (wyciągi z karty bez dodatkowych
    > dokumentów) inną piekielnie drogą kartę do banku z niższym
    > oprocentowaniem. Bez problemu dostałem dość wysoki limit (taki jaki
    > miałem) i mogłem skorzystać z opcji spłaty starej.

    No to czemu pytasz na grupie, skoro twierdzisz, że masz taka ofertę?

    Ja twierdzę, że taka oferta obecnie nie istnieje.

    marekz

  • 14. Data: 2009-01-17 06:02:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    K pisze:
> [...]
    rcie.html

    > DziÄ?ki. RzeczywiĹ?cie nie o to :)
    > Nie ma opcji przeniesienia karty, na pewno nie dostaĹ?bym limitu
    > pokrywajÄ?cego kartÄ? z mbank

    Przenosza jak najbardziej - przynajmniej przenosili. zadluzenie+5%
    rozkladane na 10 rat.

  • 15. Data: 2009-01-17 06:42:50
    Od: K <k...@g...com>

    Olgierd pisze:
    > Akurat do Polbanku też można przenieść kartę.

    A dają 9,9%? Nigdzie nie widziałem takiej informacji.

  • 16. Data: 2009-01-17 06:46:03
    Od: K <k...@g...com>

    MarekZ pisze:
    > No to czemu pytasz na grupie, skoro twierdzisz, że masz taka ofertę?

    Pytam, bo z tej oferty już skorzystałem. Teraz chcę przenieść drugą kartę.

    > Ja twierdzę, że taka oferta obecnie nie istnieje.

    Na stronach Multibanku i Millenium są oferty przeniesienia karty i
    otrzymania 9,9%. Może to oferty tylko na papierze? Może nie tylko? Nie
    wiem. Nie widzę natomiast przeszkód aby i inne banki (których jeszcze
    nie znalazłem) dawały takie warunki.

  • 17. Data: 2009-01-17 06:47:17
    Od: K <k...@g...com>

    krzysztofsf pisze:
    > Przenosza jak najbardziej - przynajmniej przenosili. zadluzenie+5%
    > rozkladane na 10 rat.

    10 rat to trochę mało, ale popytam.

  • 18. Data: 2009-01-18 06:23:36
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    K pisze:
    > 10 rat to trochę mało, ale popytam.
    obecnie max 12

  • 19. Data: 2009-01-18 11:24:25
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    > A dają 9,9%? Nigdzie nie widziałem takiej informacji.

    pkobp 9.9% na 6 mcy.

    Pzdr

  • 20. Data: 2009-01-18 11:50:39
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    wiadomościnews:gkrul4$o77$1@inews.gazeta.pl...

    > pkobp 9.9% na 6 mcy.
    >
    > Pzdr

    Z KK Citi można wykonać przelew na dowolne konto i rozłożyć na raty
    max 24 a oprocentowanie można negocjować.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus