  • 1. Data: 2006-06-11 09:10:07
    Temat: Gdzie najkozystniej kredyt na 50tys zl?
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcialbym spytac osob ktore orjetuja sie ktore banki maja najkozystniejsze
    warunki pozyczki 50tys na okres 2 lat. Jezeli ktos zna aktualnie temat i
    troszke mi pomoze bede wdzieczny.

    Tomek

  • 2. Data: 2006-06-11 15:13:23
    Temat: Re: Gdzie najkozystniej kredyt na 50tys zl?
    Od: "krzysztofc" <kszysztofcUSUŃ@wp.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > warunki pozyczki 50tys na okres 2 lat. Jezeli ktos zna aktualnie temat i

    Spróbuj w SKOKStefczyka. Oprócz "zwykłych" pożyczek maja tam produkt
    "Prestige Gold" dla osób z dochodem ponad 2000pln dają do 80tys. bez
    poręczyciela.

  • 3. Data: 2006-06-11 16:24:59
    Od: "A...@g...com" <A...@g...com>

    krzysztofc napisał(a):
    > Użytkownik "tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj w SKOKStefczyka.
    1. Pytał o banki, SKOK Stefczyka nie jest bankiem.

    > Oprócz "zwykłych" pożyczek maja tam produkt
    > "Prestige Gold"
    A jeśli będzie się nazywał PLATINUM EXTRA SUPERSTAR to jeszcze
    bardziej będziesz polecał?

    > dla osób z dochodem ponad 2000pln
    Taaaka kasa... definitywnie powinni zmienić nazwę co najmniej na
    "Prestige Platinum"

    > dają do 80tys. bez poręczyciela.
    A to kapitalnie! Kolega pytał o najlepsze warunki, a tu mamy dwie
    fajne zalety:
    - bez poręczyciela
    - jest to "Prestige Gold" a nie "zwykła pożyczka"
    Wydaje mi się, że niektórych ludzi mogłoby jeszcze zainteresować
    inne, mniej ważne detale takie jak wysokość prowizji,
    oprocentowanie, koszty obowiązkowych ubezpieczeń, koszty bycia
    członkiem kasy, obowiązkowe składki członkowskie... może coś
    napiszesz na ten temat?

  • 4. Data: 2006-06-11 18:03:44
    Od: "krzysztofc" <kszysztofcUSUŃ@wp.pl>

> [...]
    oprocentowanie, koszty obowiązkowych ubezpieczeń, koszty bycia
    członkiem kasy, obowiązkowe składki członkowskie... może coś

    Akurat wiem bo brałem niedawno.
    -obowiazkowych polis do tej pożyczki nie ma
    -prowizja poniżej 3%
    -"obowiazkowe" składki 15zł miesięcznie- ale zostają na twoim koncie do
    twojej dyspozycji.
    A w bankach również ubezpieczeń, opłat za prowadzenie rachunku itp nie
    brakuje- na pewno o tym wiesz. A pozyczki w SKOKkach pomimo pewnych wad są
    łatwiej dostępne

  • 5. Data: 2006-06-11 18:39:03
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > warunki pozyczki 50tys na okres 2 lat.

    powiem Ci tak zerknij na ofertę banków w jakimś portalu - poproś o kontakt z
    przedstawicielem i tyle. Jest dużo zmiennych których nie podałeś - ile
    zarabiasz, czy ma to być kredy pod hipotekę itd itp

    zerknij np tutaj: http://kredyt.org.pl/ możesz porównac kilka kredytów i
    złozyć wniosek - wtedy przedstawiciele banków zgłoszą się do Ciebie w ciągu
    kilku godzin

    pozdrawiam
    @dams
    --