  • 1. Data: 2008-11-21 10:05:24
    Temat: Gdzie najłatwiej dostanę KK!?
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    Witam.

    Proste pytanko... gdzie najłatwiej dostać KK!? Moje comiesięczne
    dochody to ok. 650 PLN. Interesuje mnie kwota na karcie max. 500 PLN
    (większego pewnie i tak nie dostanę :) Jakieś pomysły!? Pozdrawiam ;]

  • 2. Data: 2008-11-21 10:07:44
    Temat: Re: Gdzie najłatwiej dostanę KK!?
    Od: k...@o...pl

    On 21 Lis, 11:05, XWindowsMen <x...@g...com> wrote:
> [...]
    > dochody to ok. 650 PLN. Interesuje mnie kwota na karcie max. 500 PLN
    > (większego pewnie i tak nie dostanę :) Jakieś pomysły!? Pozdrawiam ;]
    zależy także od tego na jakiej podstawie są te dochody i czy np.
    jesteś studentem, masz inne kredyty etc.

  • 3. Data: 2008-11-21 10:15:02
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    On 21 Lis, 11:07, k...@o...pl wrote:

    > zależy także od tego na jakiej podstawie są te dochody i czy np.
    > jesteś studentem, masz inne kredyty etc.

    Jestem studentem, i spłacam kredyt zaciągnięty na kokos.pl (ostatnia
    rata w lutym 2009).

  • 4. Data: 2008-11-21 10:16:51
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    On 21 Lis, 11:07, k...@o...pl wrote:

    > zależy także od tego na jakiej podstawie są te dochody i czy np.
    > jesteś studentem, masz inne kredyty etc.

    Jestem studentem, pracuję na umowę o pracę do kwietnia 2009. Spłacam

  • 5. Data: 2008-11-21 10:18:40
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    On 21 Lis, 11:07, k...@o...pl wrote:

    > zależy także od tego na jakiej podstawie są te dochody i czy np.
    > jesteś studentem, masz inne kredyty etc.

    Jestem studentem i mam pracę na zasadzie umowy o pracę na czas
    określony do kwietnia 2009r. Spłacam kredyt zaciągnięty na kokos.pl
    (ostatnia
    rata w lutym 2009).

  • 6. Data: 2008-11-21 10:53:49
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pią, 21 lis 2008 o 11:15 GMT, XWindowsMen napisał(a):

    > Jestem studentem

    W mBanku dostaniesz latwo karte euro<26

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Jak sie nazywa trzech facetow pod ]
    [ Ekg: #3781111 ][ prysznicem? ]

  • 7. Data: 2008-11-21 11:05:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jestem studentem, i spłacam kredyt zaciągnięty na kokos.pl (ostatnia
    > rata w lutym 2009).

    w carrefourze, dają od 450zł netto dochodu, do 500 zł limitu bez
    papierów i decyzja od ręki; karta gratis w pierwszym roku, później 20 zł
    poza tym dostaniesz bon na 50 zł lub jakiś gratis ;-)

    jak dla studenta powinna wystarczyć

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-11-21 11:48:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > jak dla studenta powinna wystarczyć

    Nie wiem czemu tak uważasz. Ja jako student miałem podobne wydatki jak
    teraz.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-11-21 11:56:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie wiem czemu tak uważasz. Ja jako student miałem podobne wydatki jak
    > teraz.

    również przy dochodach 650 zł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-11-21 12:13:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > również przy dochodach 650 zł?

    Ten detal jakoś mi umknął w pierwszym poście :)

    --
    Mithos