  • 1. Data: 2007-07-25 10:41:59
    Temat: Gdzie najlatwiej przeniesc KK mBanku?
    Od: "wk" <b...@p...ABConet.pl>

    Witam

    Gdzie bez zbednych formalnosci (analizy zdolnosci kredytowej, przedstawiania
    tony dokumentow) mozna przeniesc wypukla KK mBanku.
    Zalezy mi na tym samym limicie, bez koniecznosci zakladania ROR-u i z
    podgladem przez internet.

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2007-07-25 12:01:52
    Temat: Re: Gdzie najlatwiej przeniesc KK mBanku?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > tony dokumentow) mozna przeniesc wypukla KK mBanku.
    > Zalezy mi na tym samym limicie, bez koniecznosci zakladania ROR-u i z

    do Mille, ING rowniez ja zaakceptuje

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-07-25 12:05:32
    Od: lesz <l...@o...pl>

    On 25 Lip, 12:41, "wk" <b...@p...ABConet.pl> wrote:
> [...]
    > tony dokumentow) mozna przeniesc wypukla KK mBanku.
    > Zalezy mi na tym samym limicie, bez koniecznosci zakladania ROR-u i z

    Jestem doradca Rajfiego jesli jestes zainteresowny wydaniem karty za
    darmo na podstawie ostatnego wyciagu z KK bardzo prosze o kontakt z
    numerem telefonu l...@g...com
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-07-25 12:11:29
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 05:05:32 -0700, lesz napisał(a):

    > Jestem doradca Rajfiego jesli jestes zainteresowny wydaniem karty za
    > darmo na podstawie ostatnego wyciagu z KK bardzo prosze o kontakt z
    > numerem telefonu Pozdrawiam

    Z deszczu pod rynnę. Przyzwoitą kartę Citaka na wyrób kartopodobny
    Rajfaja...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2007-07-25 13:01:11
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    lesz pisze:

    > Jestem doradca Rajfiego jesli jestes zainteresowny wydaniem karty za
    > darmo na podstawie ostatnego wyciagu z KK bardzo prosze o kontakt z
    > numerem telefonu l...@g...com
    > Pozdrawiam

    Ciezko bedzie zadzwonic na ten numer ;)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 6. Data: 2007-07-25 13:23:32
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie RobertS w liscie z dnia 2007-07-25 14:01 napisala
    nastepujace slowa:

    > do Mille,

    o ile po podpisaniu umowy nie zgubia karty to faktycznie bedzie szybko ;)

    --
    michal

  • 7. Data: 2007-07-25 14:52:36
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:f87elh$669$3@inews.gazeta.pl...
    > Z deszczu pod rynnę. Przyzwoitą kartę Citaka na wyrób kartopodobny
    > Rajfaja...

    Citaka ?
    A ja przeczytałem ze chodzi o karte mBanku... ?

    Piotrek

  • 8. Data: 2007-07-25 16:56:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotrek napisał(a):
    > Citaka ?
    > A ja przeczytałem ze chodzi o karte mBanku... ?

    A poza tym to akurat karty Raiffeisena sa calkiem fajne.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-07-26 05:57:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "wk" <b...@p...ABConet.pl> wrote in message

> [...]
    > przedstawiania tony dokumentow) mozna przeniesc wypukla KK mBanku.
    > Zalezy mi na tym samym limicie, bez koniecznosci zakladania ROR-u i z

    Pewnie do Mutlibanku :).

    MK

  • 10. Data: 2007-07-26 09:03:47
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Pewnie do Mutlibanku :).

    Hahaha, przypuszczam, że byś się zdziwił... :-)))

    marekz