  • 1. Data: 2003-07-12 13:19:19
    Temat: Gdzie najlepiej ulokowac....??
    Od: "commi" <c...@w...pl>

    Gdzie najlepiej ulokowac kwote 10-20 tys zl???
    Niedlugo wpadnie mi w rece wieksza sumka i chcialbym ja korzystnie ulokowac
    na dluzszy okres(min. rok)
    Nie zamierzam wyjmowac w tym czasie pieniedzy z konta.
    Poczytalem grupe i byla dyskusja o SKOK-ach,ale w tym temacie nic nie wiem i
    boje sie utopic kase.
    Mozecie polecic mi jakies dobre sposoby zainwestowania tych pieniazkow??

  • 2. Data: 2003-07-12 13:23:25
    Temat: Re: Gdzie najlepiej ulokowac....??
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "commi" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > boje sie utopic kase.
    > Mozecie polecic mi jakies dobre sposoby zainwestowania tych pieniazkow??

    SFI mBanku.

    Pozdr. Michal

  • 3. Data: 2003-07-12 19:38:10
    Od: "tomekk" <g...@p...com>