  • 11. Data: 2004-01-23 09:06:59
    Temat: Re: Gdzie najlepiej wziac kredyt na zakup mieszkania??
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@c...cy.rot13.invalid>

    Marcin Kozlowski <s...@...suntowp.pl> wrote:
    > a ja powiem: bron cie Boze przed tym bankiem

    i to po dwakroc :)

    MSPANC

  • 12. Data: 2004-01-27 08:01:31
    Od: smarjan <s...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Jan 2004 11:12:45 +0100 "Lesio5" <I...@w...pI> wrote:

    > Niech sie ciocia pofatyguje do najblizszego oddzialu expandera to uzyska za
    > darmo porade i posrednictwo.

    ...watpliwej jakosci raczej.

    Ale dla kogos kto nijak sie nie rozeznaje lepsze to niz nic.

  • 13. Data: 2004-01-27 08:01:31
    Od: smarjan <s...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Jan 2004 10:49:33 +0100 Micha? 'Amra' Macierzy?ski
    <m...@p...pl> wrote:

    > Zobacz PKO BP, Kredyt Bank, Bank BPH, BZ WBK oraz IMO MultiBank

    > Z tego co sie orientuje - wszystkie tak pozwalaja

    ZTWP to KB i Multi pozwalaja bez ceregieli. BP chce aneks do umowy i
    kase za wczesniejsza splate.
    Oprocz tego produkt Multi (Multiplan) jest innowacyjny i ciekawy.