  • 11. Data: 2002-09-06 21:03:18
    Temat: Re: Gdzie najlepsza lokata?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    news:alac05$msn$1@news.onet.pl...
    > Sprawdz czwartkowe wydanie Rzepy (jest na sieci w dodatku moje
    pieniadze) -
    > tam masz tabelke gdzi i co.
    >
    > Pomysl tez moze nad obligacjami?? :)

    A co myslicie nad Millennium TFI (dluzne)?

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-09-08 11:02:49
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    > A co myslicie nad Millennium TFI (dluzne)?

    A coz to jest?

    K.

  • 13. Data: 2002-09-08 11:03:29
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    > Najbardziej opłaca się zakładać przez internet, ale w tym celu należy
    > mieć już e-Konto (które jest bezpłatne). Ale jeśli zakładasz lokatę min.
    > 5 tys. (piszesz o 15), to masz za darmo znacznie bogatsze e-Konto Pro.
    > Wiele osób je sobie chwali, w tym ja.

    Dzieki. Zastanowie sie. A jak jest z placowkami ( gl. w Warszawie)? Latwo
    da sie u nich wszystko zalatwic?

    KRzysztof

  • 14. Data: 2002-09-08 11:31:34
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Krzysztof Kuczyk wrote:
    > Dzieki. Zastanowie sie. A jak jest z placowkami ( gl. w Warszawie)?

    http://www.lukas.com.pl/placowki.asp

    7 sztuk w Wwie.

    > Latwo da sie u nich wszystko zalatwic?

    Ja nie miałem nigdy problemów, moi rodzice tez zadowoleni, ale nikt z
    nas w Wwie.

  • 15. Data: 2002-09-08 11:33:28
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A coz to jest?
    >
    > K.

    Otwarte Fundusze Inwestycyjne Millennium.

    http://www.millenniumtfi.pl/

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-09-09 07:09:52
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co myslicie nad Millennium TFI (dluzne)?

    Lepszy był ten zamknięty - ale zapisy juz dawno minęły ....

  • 17. Data: 2002-09-09 07:10:59
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    > Prawda to. Jakie to daje zyski?

    Zazwyczaj deko lepsze niz lokata roczna ... To zal. od obligacji ( bo są
    dostępne różne - w zależności od emisji )

  • 18. Data: 2002-09-09 17:49:03
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Lepszy był ten zamknięty - ale zapisy juz dawno minęły ....

    Wiem, ale nie zdazylem sie zalapac :( Citek teraz oferuje OFI rynku
    pienieznego bez prowizji... zobaczymy wyslalem do nich maila o jakies
    szczegoly

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-09-09 19:27:14
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Celem jest raczej trzymanie ich na procent niz operacje na tej kwocie. To
    > tak na "czarna godzine". W ktorym banku i w jakim typie uslugi sa
    najlepsze

    To kup jednostki uczestnictwa Funduszu Obligacji UnionInvestment (Korona)
    albo ING albo PKO/CS
    Można nabyć w biurach maklerskich, odpowiadających bankach (ING- INGBSK,
    PKO/CS - PKOBP)
    Umarzasz i masz na koncie następnego dnia po zgłoszeniu np przez telefon.
    Oprocentowanie o parę punktów wyższe od mbank
    Płacisz haracz, ale nie myślisz o tym które dziś obligi są
    najdodpowiedniejsze, a niektóre mogą byc bardzo nietrafione.
    Lokujesz na dzień albo lata bez wstępnej deklaracji czasu i bez utraty
    odsetek (jak w klasycznej lokacie bankowej).