  • 1. Data: 2012-11-08 22:08:29
    Temat: Gdzie najlepsze bonusy dla nowego klienta?
    Od: Anbu <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Posiadan od kilku lat konto w Credit-Agricole ( dawny LUKAS Bank S.A). Ostatnio
    jednak bank oferuje promocje wyłacznie dla nowych klientów. Podobnie zresztą robią
    inne banki. W związku z tym zastanawiam się nad zmianą banku - aby też być nowym
    klientem. Gdzie najlepiej się przenieść? Zdaję sobie sprawę, że wiele każdy bank
    stosuje wiele "zapisów drobnym druczkiem" o których nie mówi się w reklamech, a które
    obniżają atrakcyjnośc oferty - chciałbym uniknąć związanych z tym rozczarowań. Nie
    chciałbym natomiast, żeby obsługa przez internet była tak "muląca" jak ma to miejsce
    w Getin Online (odświeżanie stanu konta po kilku minutach). Zależy mi na obsłudze
    wyłącznie przez internet, dobrym oprocentowaniu lokat i bezpieczeństwie środków i
    ewentualnych bonusach typu zwrot części wartości transakcji. Z góry dzięki za porady!

  • 2. Data: 2012-11-08 23:39:21
    Temat: Re: Gdzie najlepsze bonusy dla nowego klienta?
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Witam!
    > Posiadan od kilku lat konto w Credit-Agricole ( dawny LUKAS Bank S.A).

    Przespałeś promocje w Meritum Banku, dawali 125 PLN nowemu klientowi.
    Ale cały czas dają 2% zwrotu za paliwo. Może tam? Warunek darmowości -
    transakcje bezgotówkowe kartą 200 PLN/m-c, w przeciwnym wypadku 2 PLN.
    Niezły (w porównaniu z getino-podobnymi) interfejs.

    Przespałeś promocje w Aliorze Syncu, dawali 50 PLN nowemu klientowi. Ale
    cały czas dają 5% zwrotu za transakcje netowe. Warunek zwrotu - wpływ na
    konto (chyba 1,5 kPLN i od nowego roku). Interfejs trochę
    graficzno-dziwaczny.

    A może Deutsche Bank PBC? Warunek darmowości - 1. transakcja kartą na
    miesiąc (może być wypłata z bankomatu), w przeciwnym wypadku 5 PLN.
    Interfejs taki raczej klasyczny.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2012-11-09 00:20:33
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Ale cały czas dają 2% zwrotu za paliwo.

    A nie 4%?

  • 4. Data: 2012-11-09 07:29:20
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.11.2012 Anbu <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > internet, dobrym oprocentowaniu lokat i bezpieczeństwie środków i ewentualnych
    bonusach typu zwrot części wartości transakcji. Z góry dzięki za porady!

    Rozważ jeszcze Millenium i Dobre Konto. Dla nowych środków dają
    6,5% na KO no i zwrot 3% za spożywcze i paliwo.
    Warunek darmowości: wpływ 1000 zł + 1 operacja kartą w miesiącu.

    BTW: zawijaj Waść wiersze.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 5. Data: 2012-11-09 08:23:48
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A nie 4%?
    A Kolega pewnie zaspany jeszcze ;)
    ano 4% 1600 wplywu & 200 kartą
    - bywaja tez calkiem sensowne oferty lokat

  • 6. Data: 2012-11-09 09:16:35
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-11-08 23:39, Grzexs pisze:

    > Przespałeś promocje w Aliorze Syncu, dawali 50 PLN nowemu klientowi.

    http://gruper.pl/e4u.php/1,ModUsers/NewsletterCampai
    gn?utm_source=onet&back=
    (dzisiaj ze spamem dostałam)
    Ktoś z tego grupera korzystał? Warto?

  • 7. Data: 2012-11-09 09:17:53
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > A Kolega pewnie zaspany jeszcze ;)
    > ano 4% 1600 wplywu & 200 kartą

    A nie 1500 wplywu?

  • 8. Data: 2012-11-09 09:20:08
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > A nie 1500 wplywu?
    Mozliwe :)
    100-wka w lewo czy w prawo wlac & wylac nie robi roznicy ;)

  • 9. Data: 2012-11-09 10:10:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Aicha napisał(a) :

    > http://gruper.pl/e4u.php/1,ModUsers/NewsletterCampai
    gn?utm_source=onet&back=

    A co to za shit? Nic nie ma, albo mój system zablokował zbyt
    multimedialny śmietnik.

    > (dzisiaj ze spamem dostałam)

    No chyba że tak.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2012-11-09 10:20:31
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-11-09 10:10, Zbynek Ltd. pisze:

    gn?utm_source=onet&back=

    50 zł premii za otwarcie Synca.