  • 1. Data: 2006-05-22 21:47:59
    Temat: Gdzie najtańsza wypukła KK?
    Od: "BB" <b...@p...onet.pl>

    Chodzi o roczną opłatę.W Lukasie mam 57zł/rok. Jest gdzieś lepiej?
    Oprocentowanie nie istotne.

  • 2. Data: 2006-05-22 21:56:34
    Temat: Re: Gdzie najtańsza wypukła KK?
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "BB" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi o roczną opłatę.W Lukasie mam 57zł/rok. Jest gdzieś lepiej?

    w BZWBK była gratis jak sie zrobi ileś tam zakupów w pierwszym miesiącu

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-22 22:47:07
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    w mbanku są tańsze

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-05-22 23:55:44
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On Tue, 23 May 2006 00:47:07 +0200, sumi wrote:

    > w mbanku są tańsze

    w bzwbk jest taniej KK money.pl

    --
    CookieMonster

  • 5. Data: 2006-05-23 07:15:46
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    wiele bankow oferuje teraz karty za 0zl w pierwszym roku

    BZ WBK, ING, BPH, Citi.....pewnie to nie wszystkie,
    a jak bedziesz mial zaplacic za karte w 2 roku to z niej zerygnujesz =
    zamieniasz na karte innego banku, ktory akurat oferuje ja bez kosztow ;-)

  • 6. Data: 2006-05-23 07:46:06
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 22 May 2006 23:47:59 +0200, "BB" <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Chodzi o roczną opłatę.W Lukasie mam 57zł/rok. Jest gdzieś lepiej?

    W Lukasie :-) Zaproponuj im, żeby nie brali tych 57 zł. W moim
    przypadku zgodzili się pod warunkiem, że obroty będą 9600 rocznie.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2006-05-23 07:50:25
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > W Lukasie :-) Zaproponuj im, żeby nie brali tych 57 zł. W moim
    > przypadku zgodzili się pod warunkiem, że obroty będą 9600 rocznie.

    najpierw musisz miec obroty, a pozniej mozesz sie ubiegac o zwolnienie z
    oplaty...

  • 8. Data: 2006-05-23 07:51:57
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Robert Sierant napisał(a):
> [...]
    > a jak bedziesz mial zaplacic za karte w 2 roku to z niej zerygnujesz =
    > zamieniasz na karte innego banku, ktory akurat oferuje ja bez kosztow ;-)

    BZ WBK - co rok bezplatne odnowienie po spelnieniu niezbyt wygorowanych
    warunkow. Teraz sa nawet sformalizowane ale mi odnawiali karte bez
    problemu przy nizszych obrotach niz wskazano w tabeli.

    Łukasz

  • 9. Data: 2006-05-23 08:27:41
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

> [...]
    > warunkow. Teraz sa nawet sformalizowane ale mi odnawiali karte bez
    > problemu przy nizszych obrotach niz wskazano w tabeli.

    miałem dokładnie to samo, nie spełniłem w 100% wymogu obrotów, ale mimo
    wszystko
    bank nie pobrał mi opłaty za kartę; 58 zł na ulicy nie lezy

    karta wyposazona jest w chipa, zbieram punkty profit = sama radosc
    do tego jeszcze weszla mozliwosc wykonywania przelewow z rachunku karty
    kredytowej ;-)

  • 10. Data: 2006-05-23 08:50:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert Sierant" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > wiele bankow oferuje teraz karty za 0zl w pierwszym roku
    >
    > BZ WBK, ING, BPH, Citi.....pewnie to nie wszystkie,

    Millennium

    > a jak bedziesz mial zaplacic za karte w 2 roku to z niej zerygnujesz =
    > zamieniasz na karte innego banku, ktory akurat oferuje ja bez kosztow ;-)

    mozna i tak, chociaz Visa Economic (obecnie Millennium Visa po "rebrandingu"
    ;-)) droga nie jest - 35zl/rok a jesli ktos korzysta z krotkoterminowych
    kredytow w karcie to informacja, ze odsetki sie nie licza (jak we wszystkich
    bankach) od dnia transakcji lecz od dnia sporzadzenia wyciagu, moze byc
    interesujaca...

    --
    Pozdrowienia
    ---