  • 1. Data: 2005-08-30 17:51:36
    Temat: Gdzie najwyzsze OPROCENTOWANIE
    Od: "GRU_Sniper" <g...@w...pl>

    Gdzie polecasie zlozyc (marne) 40 000zl ?
    Bo w PKO BP sie mi skonczyl rok z calym 4 iles %. Dostane moze z 1000zl,
    smiech.

    Gdzie to ulokowac ?

  • 2. Data: 2005-08-30 18:22:28
    Temat: Re: Gdzie najwyzsze OPROCENTOWANIE
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    GRU_Sniper napisał(a):

    > Gdzie to ulokowac ?

    Nigdzie. Nie oplaca trzymac sie pieniedzy na lokatach. Polecam fundusze
    (ale na tym sie trzeba jakos tam znac bo mozna stracic) lub inna forme
    inwestycji.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-08-30 19:02:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GRU_Sniper" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie polecasie zlozyc (marne) 40 000zl ?
    > Bo w PKO BP sie mi skonczyl rok z calym 4 iles %. Dostane moze z 1000zl,
    > smiech.
    >
    > Gdzie to ulokowac ?

    Praktycznie wiekszosc bankow daje lepsza oferte niz PKOBP SA. W dodatku nie
    jest zadnym panstwowym bankiem. Jezeli zalezy komus na banku panstwowym
    (moge to zrozumiec) to ma mozliwosc lokowania w BGK, gdzie oprocentowania sa
    o wiele lepsze niz w PKO. Poza tym cala masa bankow komercyjnych, a
    internet(strony www bankow) daja niesamowite mozliwosci porownania ofert i
    wybrania czegos dla siebie.
    Anomalia sa na rynku, dla przykladuPKOBP daje oproc w USD np. na 12-mies
    0,5% a np BRE(Multi) na ten sam okres 2,65%(ponad 5 razy wiecej, to tak dla
    porownania, jakby jeden bak placil w PLN stope 4% a drugi 20%). Jak ktos
    daje sie okradac przez dany bank zanizajacy znacznie stawke rynkowa to jego
    prawo i mozliwosc wyboru a moze niedbalosc i glupota.

  • 4. Data: 2005-08-30 19:19:26
    Od: "GoldSilver" <b...@n...pl>

> [...]
    > Gdzie polecasie zlozyc (marne) 40 000zl ?
    > Bo w PKO BP sie mi skonczyl rok z calym 4 iles %. Dostane moze z 1000zl,

    Fakt lokaty są niezbyt zyskowne ale pewne. Polecam zapisanie się do SKOK a
    potem założenie lokaty.
    Ja należę do Opolskiej SKOK i jeszcze do niedawna było 8,70% ale teraz to
    chyba już tylko 6,70% albo 6,40% dokładnie nie wiem bo lokaty mam w toku,
    więc nadal na 8,70%. Raczej żaden bank nie da więcej niż te 6,40%.
    Pozdrawiam
    GS

  • 5. Data: 2005-08-30 20:25:41
    Od: "TDJ" <tdj@N0!SPAMirc.pl>

> [...]
    > Gdzie polecasie zlozyc (marne) 40 000zl ?
    > Bo w PKO BP sie mi skonczyl rok z calym 4 iles %. Dostane moze z 1000zl,

    Proponuje pomyslec o funduszach inwestycyjnych
    np. Union Investment UniKorona Akcja FIO*
    bardzo prosze wyniki:
    http://www.union-investment.pl/fonds/fondsportal/sta
    tic_html/match_korequi.html

    czyli calkiem niezle:)

    *to jest tylko LOSOWY przyklad!

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::T..D..J:::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    :: email: tdj[at]irc.pl gg: 3685497 www: xxx
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

  • 6. Data: 2005-08-30 23:27:39
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > chyba już tylko 6,70% albo 6,40% dokładnie nie wiem bo lokaty mam w toku,
    > więc nadal na 8,70%. Raczej żaden bank nie da więcej niż te 6,40%.

    Spokojnie mozna wylicytowac 6,7% w Millennium :)

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2005-08-31 08:10:10
    Od: "Akcent" <c...@o...pl>

    > Gdzie to ulokowac ?

    Z banków proponuję Dominet, jednak jak słusznie większość grupowiczów
    zauważyła sugeruje się inwestycje w akcje, względnie fundusze inwestycyjne.

    Proponuję str. 635 w telegazecie (zwłaszcza 1 i 2 podstronę) - uzyskasz
    info, ile dany fundusz "zarobił" przez ostatni rok, miesiąc, 2 lata.
    Oczywiście każda szanująca się gazeta także powinna mieć takie zestawienia,
    ale ja się przyzwyczaiłem do txt TVP ;)

    --
    Ave,
    Piotr

  • 8. Data: 2005-08-31 08:23:49
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Wed, 31 Aug 2005 10:10:10 +0200 "Akcent" <c...@o...pl> wrote:

> [...]
    > info, ile dany fundusz "zarobił" przez ostatni rok, miesiąc, 2 lata.
    > Oczywiście każda szanująca się gazeta także powinna mieć takie zestawienia,

    po co ktoś miałby specjalnie włączać tv, żeby zobaczyć dane dostępne w inecie?

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM RADIO S/N: 0x00000059

  • 9. Data: 2005-08-31 08:37:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > po co ktoś miałby specjalnie włączać tv, żeby zobaczyć dane dostępne w
    inecie?

    A po co ktoś miałby specjalnie odejść od TV,
    włączać komputer, czekać aż się załaduje, łączyć z internetem ...
    żeby zobaczyć dane dostępne w TV ?;-)))

    Uwierz, tacy wciąż jeszcze istnieją ;-)

  • 10. Data: 2005-08-31 08:54:19
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on 31 Aug 2005 10:37:11 +0200 "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > A po co ktoś miałby specjalnie odejść od TV,
    > włączać komputer, czekać aż się załaduje, łączyć z internetem ...

    są tutaj?

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066