  • 1. Data: 2008-05-28 22:08:28
    Temat: Gdzie obecnie KK z najlepszym przelicznikiem EUR/USD/PLN
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Witam serdecznie.
    Cyklicznie co miesiąc płacę KK okolo 600 EUR i 150 USD,
    na chwilę obecną jest to KK GE Money Bank.
    Zastanawiam sie nad przeniesieniem KK do mBanku, ale tutaj pytanie
    ktory obecnie bank oferuje najlepszy stosunek rozliczen dolara i euro?

    Niedawno zauważyłem iż na mojej KK GE w stosunku do kursu PKO BP wyszło mi
    na ów 600EUR
    prawie 130zl roznicy, sporo!

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2008-05-28 22:20:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tomasz pisze:
> [...]
    > Zastanawiam sie nad przeniesieniem KK do mBanku, ale tutaj pytanie
    > ktory obecnie bank oferuje najlepszy stosunek rozliczen dolara i euro?

    Polbank.
    Serio.

  • 3. Data: 2008-05-29 06:00:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Karta podpieta do konta walutowego i dobry kantor w poblizu.
    Serio.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-05-29 06:40:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Maj, 08:00, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Karta podpieta do konta walutowego i dobry kantor w poblizu.
    > Serio.
    > JaC

    2-ch kont walutowych - bo transakcje maja byc i euro i dolary.
    i zeby jeszcze byla karta kredytowa....I zeby dobrze gotowala ;)

  • 5. Data: 2008-05-29 16:22:32
    Od: "ncek" <...@...II>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Karta podpieta do konta walutowego i dobry kantor w poblizu.
    > Serio.

    jestes pewny ze w kantor ma lepszy kurs niz polbank ?

  • 6. Data: 2008-05-30 07:53:07
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "ncek" <...@...II> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >
    > jestes pewny ze w kantor ma lepszy kurs niz polbank ?

    a jaki kurs EUR dla kart ma np. dzis Polbank?

  • 7. Data: 2008-05-30 08:25:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Maj, 09:53, "sensei" <n...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "ncek" <I...@...II> napisał w
    wiadomościnews:g1ml8e$p9b$1@inews.gazeta.pl...

    > a jaki kurs EUR dla kart ma np. dzis Polbank?

    http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_results.jsp?from=PLN&to=EUR&rate=0.0

    Effective: May 30, 2008

    1 PLN = 0.30 EUR / 1 EUR = 3.37 PLN

  • 8. Data: 2008-05-30 08:26:36
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Akurat kupowałem jakieś euro: po 3,34 zł w kantorze.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-05-30 09:03:04
    Od: "VincentVega" <h...@g...pl>

    > Akurat kupowałem jakieś euro: po 3,34 zł w kantorze.
    > JaC

    W kantorze sprzedali po 3,34 zł ????
    Gdzie są takie kantory ? To przecież zysk bez ryzyka :)
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-05-30 10:05:35
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Akurat kupowałem jakieś euro: po 3,34 zł w kantorze.
    > JaC

    Oj to zachodzi poważna obawa, że ktoś Cie nabrał i to co kupiłeś to nie
    euro.

    No chyba, że kupowałes to pod kantorem jako konic od osoby sprzedającej.

    marekz