  • 21. Data: 2004-01-28 10:25:45
    Temat: Re: Gdzie postawić bankomat?
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Odpowqiadam ... ty napisałeś tak :
    >
    > "Latem przy Kołobrzeskim molo"
    >
    > To jest jakaś konkretna lokalizacja ... ja wiem gdzie to jest ;) ...
    inni
    > też może się domyślą ...

    Niby jakaś jest - na papirkach z tego urządzenia ulica jakaśtam stoi
    napisana.

    > Rotflnęło mną jak wyobraziłem sobie ten bankomat stojący dokładnie "
    Morze i
    > Mazury - w lecie." ....
    >
    > Jutro podjadę zobaczyć, czy rzeczywiście jest tam bankomat, czy go
    nie ma ;)

    Teraz nie ma. Tak jak lata nie ma. Stał przy dreptaku prowadzącym
    prosto do mola , po prawej stronie, naprzeciw smażalni, pomiędzy
    budami z "pamiątkami". Jak sierota jakaś. Tamtędy w sezonie ciągną
    tłumy. Gdyby ich nie było, morze byloby widoczne.

    Kolega z Kołobrzegu?

    Grzexs

  • 22. Data: 2004-01-28 22:30:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004 22:59:13 GMT, "Karol Żwiruk" <p...@k...net>
    wrote:

    >Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na siebie
    >zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o lokalizacji tych
    >maszyn.
    Podzielilem sie. Zaproponowalem przywrocenie bankomatu na Bramie
    Portowej w Szczecinie. Stal tam przed laty, potem wyemigrowal do
    pobliskiego BRE (BRE ma taka lokalizacje ze malo kto tam docieral) a
    potem, gdy powstal Multibank dwa skrzyzowania dalej - to ten z BRE
    zniknal :( I tak oto najwazniejsze skrzyzowanie w miescie zostalo bez
    bankomatu Euronetu :(

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl