  • 1. Data: 2006-04-18 18:59:03
    Temat: Gdzie pozyczke 3tys dla rencistki?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Witam,

    Mama przymierza się do wziecia jakiegos kredytu. Jest 70letnią kobieta, z
    rentą ok 700-800zl. Interesuje ją kwota 3000zl rozłozona na 18-24 raty- z
    kwota miesięcznej spłaty ok70-80zl. Mozecie coś doradzić?

    HaNkA

  • 2. Data: 2006-04-18 18:59:44
    Temat: Re: Gdzie pozyczke 3tys dla rencistki?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> wrote in message
> [...]
    > rentą ok 700-800zl. Interesuje ją kwota 3000zl rozłozona na 18-24 raty- z
    > kwota miesięcznej spłaty ok70-80zl. Mozecie coś doradzić?

    Pozyczke w wys. 3000 i ratami miedzy 70-80 pln to reklamuje teraz Pekao.
    Splaca sie ja przez 5 lat. Raty w tej wysokosci przez 2 lata, zwroca tylko
    troche ponad polowe kapitalu, wiec takiej na pewno nie otrzymasz.

    MK

  • 3. Data: 2006-04-18 19:14:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    >Raty w tej wysokosci przez 2 lata, zwroca tylko
    > troche ponad polowe kapitalu, wiec takiej na pewno nie otrzymasz.

    Sorrki, powinnam byla policzyc sama:-) Bezmyślnie przeklepałam to co mi
    powiedziała mama:) Też myślalam o żubrzym banku, ale zawsze uchodził za
    jeden z droższych więc pomyślalam, ze zapytam fachowcow:))

    A coś takiego jak SKOKi?

    HaNkA

  • 4. Data: 2006-04-18 20:25:28
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 18 Apr 2006 20:59:03 +0200, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

> [...]
    > rentą ok 700-800zl. Interesuje ją kwota 3000zl rozłozona na 18-24 raty- z
    > kwota miesięcznej spłaty ok70-80zl. Mozecie coś doradzić?

    SKOK fajna rzecz - płacisz niższe odsetki, rzeczyswista stopa tez niższa +
    kupa ukrytych kosztów która wywalają w kosmos koszty, na sam koniec dowalą
    ci ubezpieczenie które okazuje się że w tym wieku działa tylko wtedy jak
    spadnie ci na głowe jumbo jet - pod warunkiem że akurat nie został porwany
    przez terrorystów.

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2006-04-18 20:33:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> writes:

    > Mama przymierza się do wziecia jakiegos kredytu. Jest 70letnią kobieta, z

    Od rodziny niech pozyczy...

    MJ

  • 6. Data: 2006-04-18 21:04:30
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> wrote in
    message news:e23dht$8g8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    uchodził za
    | jeden z droższych więc pomyślalam, ze zapytam fachowcow:))

    Nie wiem jak inne SKOKi, ja znam SKOK Stefczyka, bo tam bylem,
    opisywalem kiedys wizyte... Jest tam diabelnie drogo, bo maja tyle
    ukrytych kosztów, ze bys nie uwierzyla. W ogóle trzymaj sie na
    kilometr od banków, które sciemniaja. np. w Eurobanku natknalem sie
    na "...i ubezpieczenie 19 PLN jesli nie ma 2 poreczycieli", w
    Lukasie raty diabelnie wysokie - nie wiadomo dlaczego, bo
    oficjalnie oprocentowanie maja normalne.
    W ogóle polecam Ci banki, które w miare szanuja klientów -
    zazwyczaj sredniej wielkosci, takie jak ING, BZ WBK (tylko nie
    wiem, czy oni nie wymagaja wyzszych dochodów) czy Millenium.
    Ostatecznie mozesz isc do duzych, w których poziom obslugi
    pozostawia wiele do zyczenia, ale czasami tez jest dosyc tanio.
    Jesli lubisz przebywac z emerytami polecam PKO BP (tanio i daja
    duze kwoty osobom z niskimi dochodami). Co sie tyczy Zubra nie wiem
    czy oni nie wymagaja przypadkiem, zeby zalozyc u nich rachunek, no
    i obsluga w niektórych oddzialów, powiedzmy "nie spelnia
    wygórowanych wymagan czesci klientów".

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec
    artur at surowiec.tk

  • 7. Data: 2006-04-19 01:42:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> [...]
    > rentą ok 700-800zl. Interesuje ją kwota 3000zl rozłozona na 18-24 raty- z
    > kwota miesięcznej spłaty ok70-80zl. Mozecie coś doradzić?

    Chyba nikt jej nie da.
    Niepisana ( a może i gdzieś pisana) reguła to 65 lat w dniu spłaty
    ostatniej raty.
    Potem już nie chcą dawać.
    Najprościej w jej własnym banku jesli ma gdzieś konto.

  • 8. Data: 2006-04-19 04:34:45
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Chyba nikt jej nie da.
    > Niepisana ( a może i gdzieś pisana) reguła to 65 lat w dniu spłaty

    Nie prawda

    Darek

  • 9. Data: 2006-04-19 04:37:57
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Mama przymierza się do wziecia jakiegos kredytu. Jest 70letnią kobieta, z
    > rentą ok 700-800zl. Interesuje ją kwota 3000zl rozłozona na 18-24 raty- z
    > kwota miesięcznej spłaty ok70-80zl. Mozecie coś doradzić?

    Ta kwota raty jest nierealna. 3000/24=125 a gdzie odsetki.
    W BPH jest pożyczka z oprocentowaniem 19,9 (jeżeli nie jest klientem) i
    prowizją 5%. Bez limitu wieku i poręczycieli.

    Darek

  • 10. Data: 2006-04-19 11:39:19
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> napisal

> [...]
    > Lukasie raty diabelnie wysokie - nie wiadomo dlaczego, bo
    > oficjalnie oprocentowanie maja normalne.

    SKOKi sa bardzo drogie. O Eurobanku sie nie wypowiem,
    bo szkoda slow na ta chora instytucje...

    > W ogóle polecam Ci banki, które w miare szanuja klientów -
    > zazwyczaj sredniej wielkosci, takie jak ING, BZ WBK (tylko nie
    > wiem, czy oni nie wymagaja wyzszych dochodów) czy Millenium.

    Od kiedy to ING czy tez Millenium szanuja klientow?!

> [...]
    > czy oni nie wymagaja przypadkiem, zeby zalozyc u nich rachunek, no
    > i obsluga w niektórych oddzialów, powiedzmy "nie spelnia

    Z tego co wiem, przy 700 zl dochodu nie dostanie kredytu
    w PKO BP.

    Neko