  • 1. Data: 2011-03-20 15:58:37
    Temat: Gdzie pozyczke hipoteczna?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Znajoma poprosila mnie o pomoc. Potrzebuje ona pozyczyc jakies 50 tys
    zl. na 2-3 lata. Starala sie o "kredyt hipoteczny" w BOS Banku, ale
    konsultantka wprowadzila ja w blad (albo ona zle zrozumiala) i nie
    dostala pieniedzy bo mieszkanie juz jest calkowicie wykonczone. Chciala
    tak zrobic z uwagi na niskie oprocentowanie, bodaj kolo 5%.
    Niby znalazlem jakas pozyczke hipoteczna w Fortisie na dowolny cel z
    oprocentowaniem wg Wibor 3M + indywidualnie ustalana marza (nie mam
    pojecia ile moze wyniesc). Dalej nie szukalem, bo stwierdzilem, ze wy
    pomozecie. Wycena mieszkania jest juz zrobiona, wiec papiery sa.
    Ktos ma jakis pomysl? Gdzie uderzyc?

  • 2. Data: 2011-03-20 16:40:44
    Temat: Re: Gdzie pozyczke hipoteczna?
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Ja mam kredyt hipoteczny w Deutsche Bank który udało mi się zaciągnąć dzięki pomocy
    doradcy z portalu http://www.finansosfera.pl/ Może uderz do nich...

  • 3. Data: 2011-03-20 17:31:57
    Od: "bartosz20" <bartosz20@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Miałem podobną sytuację. Doradcy z firmy B.A.T. zaproponowali mi kredyt w Raiffesenie
    i BZ WBK, tylko przy pożyczce hipotecznej oprocentowanie będzie wynosić ok 7-8%.

  • 4. Data: 2011-03-20 23:46:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 16:58:37 +0100, neoniusz napisał(a):

    > pojecia ile moze wyniesc). Dalej nie szukalem, bo stwierdzilem, ze wy
    > pomozecie. Wycena mieszkania jest juz zrobiona, wiec papiery sa.
    > Ktos ma jakis pomysl? Gdzie uderzyc?

    Do Banku Spółdzielczego.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2011-03-21 08:37:43
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > pojecia ile moze wyniesc). Dalej nie szukalem, bo stwierdzilem, ze wy
    > pomozecie. Wycena mieszkania jest juz zrobiona, wiec papiery sa.

    Tydzień temu na targach mieszkaniowych pytałem o kredyt na brakującą wpłatę
    i na wykończenie.
    No i na razie się dowiedziałem, że na wykończenie to u niektórych dużo
    ceregieli (transze, kontrole wykonanych prac).
    Ktoś radził, że lepiej wziąć (kredyt hipoteczny, nie pożyczkę) na brakującą
    wpłatę + na refinansowanie tego, co już wpłaciłem, bo wtedy dostanę na konto
    i nikt mi nie będzie sprawdzał, czy drzwi już wstawiłem zanim na kafelki
    wypłaci. Ale czy i jak w praktyce to działa to nie wiem.
    P.G.

  • 6. Data: 2011-03-22 20:39:29
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    PeKaO Bank Hipoteczny (i nie mylić z PeKaO SA).
    A poza tym jest tylu doradców kredytowych co mają podobne rzeczy w małym p.

    -----