  • 11. Data: 2008-12-08 17:45:10
    Temat: Re: Gdzie
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Szymon napisał(a):
    > Ja także dziś dostałem. Wyliczone dokładnie tak, jak sam sobie wyliczyłem: z
    > 2700zł odsetki naliczyli 6,40zł. Przelew wyszedł 28.11, a wrócił 8.12. Dziś
    > poleżą sobie spokojnie na 4,75%, a jutro znowu kopa na Pocztowy :-)
    >
    > Wszystko działa i bez paniki.

    lokata półodnawialna? :) dzięki, to może ja sobie w piątek rano też pchnę

    PG

  • 12. Data: 2008-12-08 17:48:33
    Od: Adamisko <a...@w...pl>

    Piotr Gralak pisze:

    > kiedy ci sie skonczyla lokata?

    Tak jak u kolegi szymona

  • 13. Data: 2008-12-08 17:50:56
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > lokata półodnawialna? :) dzięki, to może ja sobie w piątek rano też pchnę

    :-) Lubię kontrolować swoją kasę i wszelkie automaty traktuję dość
    sceptycznie. Poza tym zupełnie nie mam ochoty biegać na pocztę, by
    likwidować potem.

  • 14. Data: 2008-12-08 19:55:39
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 08 Dec 2008 18:04:22 +0100, Adamisko napisał(a):

    > Trzeba było przeczytac regulamin a nie polegac na tym co sie komus wydaje.

    A co ma regulamin do tego, że pieniądze zamiast na następny dzień
    wróciły dopiero po 4 dniach i to ostatnią sesją?
    Przecież nie kwestionuję tego, że mi kasy nie przyjęli na lokatę, ale
    to, że zamiast oddać mi je najdalej następnego dnia, oddali je dopiero
    ósmą z kolei sesją Elixiru!
    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2008-12-08 20:07:25
    Temat: Re: Gdzie "przechowac" pieniazki na mieszkanie ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Internety i tym podobne wynalazki odpadają ;-)

    Jeszcze dla porównania: konto oszczędnościowe w BOŚ 5,5% (saldo powyżej 100k zł),
    konto oszczędnościowe w BZWBK 5,5%, rachunek w Eurobanku 7,07% (niby online, ale
    chyba nie ma obowiązku uzywania internetu?)

    A jak a-vista/ror w Polbanku i SKOKu?

    -----

  • 16. Data: 2008-12-08 20:48:44
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 08 gru 2008 o 21:07 GMT, 666 napisał(a):

    > Eurobanku 7,07% (niby online, ale chyba nie ma obowiązku uzywania
    > internetu?)

    Sa dwa rodzaje kont, zwykle, i online, tylko to online ma takie
    oprocentowanie, musisz zobaczyc, bo pewnie online za operacje dokonywane w
    placowce pobiera oplaty za niektore rzeczy...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 17. Data: 2008-12-09 00:21:48
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    666 pisze:
> [...]
    konto oszczędnościowe w BZWBK 5,5%, rachunek w Eurobanku 7,07% (niby online, ale
    chyba nie ma obowiązku uzywania internetu?)

    Polbank jest mało internetowy, niestety :)
    Konto oszczędnościowe 7% a-vista, bezpłatna nieobowiązkowa karta,
    przelew zewnętrzny za 4zł.
    http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_pro
    wizji_dla_klientow_indywidualnych.pdf

    Sebastian

  • 18. Data: 2008-12-09 12:24:28
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To akurat nie byłoby wadą.
    Natomiast jeśli mieliby otwierać półtorej godziny w oddziale i na koniec zaprosić na
    przyszły tydzień, to też by odpadło.

    -----

  • 19. Data: 2008-12-09 12:25:45
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A da się otworzyć online bez późniejszej jakiejkolwiek aktywacji internetowej?

    -----

  • 20. Data: 2008-12-09 13:38:32
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    666 pisze:
    > To akurat nie byłoby wadą.
    > Natomiast jeśli mieliby otwierać półtorej godziny w oddziale i na koniec zaprosić
    na przyszły tydzień, to też by odpadło.

    Z własnych doświadczeń i tego co było na grupie to różnie bywa.
    Czasem uda się im uwinąć w 15 minut. Problemem jest ich system
    komputerowy. Wewnętrzny jest chyba równie dziadowski jak ten
    internetowy. Pracownicy przed każdą operacją modlą się żeby się udało
    tym razem. Czasem się nie udaje :)

    Na wszystko dostaje się papiery z pieczątkami i podpisami więc jest
    raczej bezpiecznie. Tylko, że może się trafić dzień, w którym za cholerę
    nic im się nie udaje zrobić.

    Sebastian