  • 1. Data: 2009-01-08 09:41:09
    Temat: Gdzie przelać kasę z mBanku na nową lokatę?
    Od: "jack" <j...@g...pl>

    Najlepiej bez zakładania konta/ i dodatkowych opłat/.
    W mBanku mocno spadło oprocentowanie lokat , a za tydzień kończą mi się lokaty 3-
    miesięczne (8.08%).
    Trafiłem na ofertę Noble Bank ( https://lokaty.open.pl/form1/11/ ) - czy jest coś
    lepszego aktualnie na rynku ?

  • 2. Data: 2009-01-08 09:43:52
    Temat: Re: Gdzie przelać kasę z mBanku na nową lokatę?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Trafiłem na ofertę Noble Bank ( https://lokaty.open.pl/form1/11/ ) - czy
    > jest coś
    > lepszego aktualnie na rynku ?

    To jest oferta Open Finance, a nie Noble Banku, gdyż ten zakłada lokaty
    bodaj od 200 tys. zł.

  • 3. Data: 2009-01-08 09:49:21
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    jack pisze:
    > Najlepiej bez zakładania konta/ i dodatkowych opłat/.
    > W mBanku mocno spadło oprocentowanie lokat , a za tydzień kończą mi się lokaty 3-
> [...]

    9% w Polbanku, ale tylko na 3 miesiące.

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-01-08 09:56:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jest oferta Open Finance, a nie Noble Banku, gdyż ten zakłada lokaty
    > bodaj od 200 tys. zł.

    Zobaczcie jaki to jest idealny przykład na to, że nie da się ignorowac
    średniego i niskiego segmentu klientów w PL.

    Noble spróbowało jakby to było gdyby ograniczyć się tylko do obsługi
    najwyższych segmentów i z podwiniętym ogonkiem musi sobie teraz podawać lewy
    łokieć przez prawe ramię. Ogólnie pomysł tworzenia nowej marki tylko dla
    najwyższych segmentów wydaje mi się dość ryzykowny. Warto było spróbować, bo
    to nigdy nie wiadomo co pokaże praktyka, ale może czas się już wycofać z tej
    dziwnej idei?

    Mam wrażenie, że bazą depozytową banku może być tylko segment średni i
    niski. A co obecnie na to mówi nauka o marketingu i pokrewne szacowne
    dziedziny? :-)

    marekz

  • 4. Data: 2009-01-08 09:56:50
    Od: "Jack Teuerle" <j...@g...pl>

    Szymon <n...@o...pl> napisał(a):

    > To jest oferta Open Finance, a nie Noble Banku, gdyż ten zakłada lokaty
    > bodaj od 200 tys. zł.

    Chyba jesteś w błędzie , bo z opisu oferty widać wyraźnie ,że to oferta Noble Bank
    i od 500zł.

  • 6. Data: 2009-01-08 10:24:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Trafiłem na ofertę Noble Bank ( https://lokaty.open.pl/form1/11/ ) -
    > czy jest coś lepszego aktualnie na rynku ?

    Polbank - 9% n 3M, 8,5 na 6M - zrywajac wczesniej tracisz tylko czesc
    odsetek (oczywiscie zalezy jak wczesnie)

    Lukas - 8,6% na 6M lub 8,1 na 12M bez belki (antidotum pro)

    Dominet - 9 na 3M, 8,5 na 6M, 8,1 na 12M. - przed uplywem ^ miesiaca wogole
    nie mozesz zerwac lokaty. Od poniedziałku nowe stawki.

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran

  • 7. Data: 2009-01-08 11:00:20
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Jack Teuerle wrote:

    > Chyba jesteś w błędzie , bo z opisu oferty widać wyraźnie ,że to oferta Noble Bank
    > i od 500zł.

    Gdy pojdziesz to Noble Banku to oferta jest od 200k
    Gdy pojdzie do Open Finanse - to oni biora kase od Ciebie (od 500 pln) i
    w imieniu Noble Banku podpisuja umowe z Toba. Kasa jest rpzekazywana do
    Noble Banku.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 8. Data: 2009-01-08 12:53:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jan 8, 11:24 am, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > Polbank - 9% n 3M, 8,5 na 6M - zrywajac wczesniej tracisz tylko czesc
    > odsetek (oczywiscie zalezy jak wczesnie)

    80% odsetek dokładnie (naliczają 1/5). Za to tylko od wypłaconej
    kwoty, więc w zasadzie nie ma sensu dzielić lokaty na "kawałki".

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2009-01-08 13:39:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > 80% odsetek dokładnie (naliczają 1/5). Za to tylko od wypłaconej
    > kwoty, więc w zasadzie nie ma sensu dzielić lokaty na "kawałki".

    sporo, tego nie pamietałem. Niemniej jasne jest, ze to tylko tak na wszelki
    wypadek.
    BTW tgo ze tylko od wyplaconej kwoty nie doczytalem :( i podzieliłem.

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 10. Data: 2009-01-08 14:23:27
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Najlepiej bez zakładania konta/ i dodatkowych opłat/.
    > W mBanku mocno spadło oprocentowanie lokat , a za tydzień kończą mi się
> [...]

    Polbank wygląda jeszcze rozsądnie.

    Lokaty bankowe? http://lokaty-bankowe.pox.pl/