  • 1. Data: 2007-07-06 09:05:27
    Temat: Gdzie przetransferować IKE funduszowe?
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Obecne ike funduszowe nie umożliwia mi podgladu on-line. Szukam więc takiego
    które:
    1. Umożliwi wpłate transferową z innego IKE
    2. Ma podglad on-line
    3. Obsługa IKE jest darmowa.
    4. Dobre wyniki funduszy

    mBank nie umożliwia transferu, w Arce płaci się za rachunek brokerski (no
    chyba że jednak jakoś IKE są zwolnione ale nie doczytałem)
    Obecne IKE w BPH
    Jakieś pomysły?

    Darek

  • 2. Data: 2007-07-06 10:05:14
    Temat: Re: Gdzie przetransferować IKE funduszowe?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote in message

    > mBank nie umożliwia transferu, w Arce płaci się za rachunek brokerski (no
    > chyba że jednak jakoś IKE są zwolnione ale nie doczytałem)
    > Obecne IKE w BPH
    > Jakieś pomysły?

    Czymu nie mozna przeniesc do mBanku? W FAQ jest napisane, ze mozna przeniesc
    z PPE, wiec w przypadku innego IKE powinno byc podobnie.

    MK

  • 3. Data: 2007-07-06 11:46:23
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czymu nie mozna przeniesc do mBanku? W FAQ jest napisane, ze mozna
    > przeniesc z PPE, wiec w przypadku innego IKE powinno byc podobnie.

    mLinia powiedziała: nie da się.
    W systemie transakcyjnym jest konieczność dokonania pierwszej wplaty 400zł.

    Darek

  • 4. Data: 2007-07-06 14:18:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > mLinia powiedziała: nie da się.
    > W systemie transakcyjnym jest konieczność dokonania pierwszej wplaty
    > 400zł.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    32,1#479
    Jestem członkiem Pracowniczego Programu Emerytalnego (PPE). Czy mogę
    przenieść środki tam zgromadzone na IKE?
    Środki zgromadzone w ramach Pracowniczych Programów Emerytalnych można
    przenieść na IKE, ale dopiero po zawarciu umowy o IKE i rozwiązaniu umowy z
    pracodawcą prowadzącym PPE. W celu zawarcia umowy o IKE, należy skontaktować
    się z mLinią.

    IMHO powinno sie dac, bo zasada taka sama... Zapytaj jak to jest, ze PPE da
    sie a innego IKE nie.
    Jesli sie nie da to bylby duzy blad mBanku, bo odcieliby sobie mozliwosc
    przejmowania klientow.

    MK

  • 5. Data: 2007-07-06 16:08:52
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > IMHO powinno sie dac, bo zasada taka sama... Zapytaj jak to jest, ze PPE
    > da sie a innego IKE nie.
    > Jesli sie nie da to bylby duzy blad mBanku, bo odcieliby sobie mozliwosc
    > przejmowania klientow.

    Wysłałem zapytanie do mBanku. Zobaczymy.

    Darek

  • 6. Data: 2007-07-07 09:12:45
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Wysłałem zapytanie do mBanku. Zobaczymy.

    "Uprzejmie informuję, że nie ma możliwości dokonania wypłaty transferowej z
    IKE funduszy, które Klient posiada w innej instytucji na mIKE fundusze w
    mBanku"

    I nie wiedzą czy/kiedy będzie taka możliwość.

    Pozostaje szukac dalej lub pogodzić sie z informacją raz do roku o stanie
    zgromadzonych środków.

    Darek

  • 7. Data: 2007-07-08 17:38:21
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Darek napisał(a):
    > Pozostaje szukac dalej lub pogodzić sie z informacją raz do roku o stanie
    > zgromadzonych środków.

    Czy notowania jednostek funduszy, lub ilość jednostek funduszy, które
    posiadasz są jakąś tajemnicą?

    Piotr Hołda

  • 8. Data: 2007-07-08 17:43:45
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy notowania jednostek funduszy, lub ilość jednostek funduszy, które
    > posiadasz są jakąś tajemnicą?

    Nie. Mogę zadzwonić do agenta transferowego i przyślą mi - za darmo -
    aktualny stan rejestru. I tylko w taki sposób dowiem się ile aktualnie mam
    zgromadzonych srodków. Raz w roku sami przysyłają. Ale nie o to chodzi.
    Chciałbym mieć mozliwość podgladu przez Sezama do IKE - przecież nabywam
    jednostki uczestnictwa. A "zwykłe" jednostki w Sezamie są widoczne. Również
    infolinia nie udzieli informacji o stanie rejestru.
    Moze i IKE jest produktem niszowym ale mogli by się postarac i zrobić
    podglad on-line.

    Darek

  • 9. Data: 2007-07-08 19:30:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-07-08 19:43, Darek stwierdził, że:
    > Moze i IKE jest produktem niszowym ale mogli by się postarac i zrobić
    > podglad on-line.

    Pytałem o to ze dwa lata temu - niestety bez szans.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2007-07-08 21:32:07
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Pytałem o to ze dwa lata temu - niestety bez szans.

    Przecież za kilka lat tam będą spore fundusze zgromadzone. I raczej nie będa
    wycofywane.

    No cóż....głową muru nie rozbijesz.

    Darek