  • 51. Data: 2017-01-20 19:24:03
    Temat: Re: [OT] Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-01-20 12:50, Piotr Gałka wrote:

    >Przyznam że nie pamiętam aby ktokolwiek z pracowników naukowych
    >fatygował się do studentów o 12 w nocy aby im coś zadać na nastepny
    >dzień rano. To musi być jakieś interesujące miejsce lub niezwykle
    >oddani edukacji pracownicy.

    No, mnie sie zdarzalo miec zajecia do 20:30, potem podroz do domu - i
    do polnocy malo czasu.

    Ale faktycznie raczej nie zadawali wtedy zadan na drugi dzien rano.

    Ale jak sie okazywalo, ze ksiazke trzeba bylo w bibliotece pozyczyc,
    to czas na przeczytanie sie kurczyl.

    J.

  • 52. Data: 2017-01-20 19:27:53
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 18:56:57 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Co konkretnie według Ciebie niepotrzebnie załatwialiśmy za ?

    Wg mnie wszystko.
    Mojej 15 letniej córce do głowy by nie przyszło o północy dzwonić do rodziców bo wifi
    znikneło. W 2 minuty by załatwiła udostepnienie netu od koleżanki np.

  • 53. Data: 2017-01-20 19:29:17
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 19:24, J.F. pisze:

    > No, mnie sie zdarzalo miec zajecia do 20:30, potem podroz do domu - i do
    > polnocy malo czasu.
    >
    > Ale faktycznie raczej nie zadawali wtedy zadan na drugi dzien rano.

    Skąd pomysł, że to musiało być tak późno zadane? Nie zdarzało Ci się
    robić sprawozdania z laborki (sprzed tygodnia) wieczorem przed terminem.
    Kiedyś wszystko się miało na papierze, a teraz wiele materiałów jest na
    stronach uczelni bo jest założenie, że dostęp do sieci ma każdy.
    P.G.

  • 54. Data: 2017-01-20 19:32:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 19:27, Kris pisze:

    > Wg mnie wszystko.
    > Mojej 15 letniej córce do głowy by nie przyszło o północy dzwonić do rodziców bo
    wifi znikneło. W 2 minuty by załatwiła udostepnienie netu od koleżanki np.

    Nie każdy ma takie szczęście.
    P.G.

  • 55. Data: 2017-01-20 19:38:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Skąd pomysł, że to musiało być tak późno zadane? Nie zdarzało Ci się
    >robić sprawozdania z laborki (sprzed tygodnia) wieczorem przed
    >terminem.

    Mnie to zawsze, ale Sebastian cos chyba pije do systematycznosci, nie
    odwlekaniu na ostania chwile itp :-)

    J.

  • 56. Data: 2017-01-20 19:40:28
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotr Gałka w

    > Uzasadnij na jakiej podstawie wyciągasz wniosek,

    Na podstawie tego co wypisujesz na usenecie.

    Ale moze podsumujmy:

    1. synuś ma zapewnione najlepsze warunki, ma kucharki, prasowaczki (może
    nawet ktoś mu za kase pieluchy zmienia)

    2. pomimo warunków stworzonych prze ojców synuś ma "zbója"

    3. tatuś nie wie co to "zbój"
    <https://pl.wiktionary.org/wiki/Indeks:Polski_-_Gwar
    a_studencka#Z>

    4. tatuś płaci za gamonia bez mrugnięcia okiem...

    5. tatuś sie chwali że go na takie wychowanie stać

    CROSS: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    FUT: pl.soc.prawo
    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2017-01-20 19:46:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 17:21, Piotr Gałka pisze:

    > Skoro wiesz, że Virgin i że #Wszystko i że za 29zł.
    > Zmuszasz mnie do szukania.
    > Pakiet #WSZYSTKO o nazwie #BEZLIMITU.
    >
    > Nie wiem po co Ci to potrzebne.

    Już wiem #wszystko :)
    Zastanawiam się tylko co to za dodatkowy pakiet internetu za 29zł, skoro
    tam pakiet taki kosztuje 25zł (29zł kosztuje cały pakiet #bezlimitu, ale
    wcześniej pisałeś, że ten pakiet nadal jest włączony, skończył się tylko
    internet z tych 10gb w niego wchodzący).

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2017-01-20 20:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Awarie są przejściowe. Nie wiem, czy mają dostęp do węzła wifi. Może jak
    > rano zgłoszą to ktoś robi reset i po problemie.

    No to dawac tego co ma no limit internet i niech udostepnia hot spot :)
    Albo lapek pod pache i do kumpla co ma internet. Albo jeszcze lepiej do
    kolezanki ;-P
    Ale Liwiusz ma rację, troche zabrzmiało rzeczywiście jakby dorosły chłop
    potrzebował pomocy rodziców, zeby sobie inet w 21 wieku "skołowac" :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 59. Data: 2017-01-20 20:03:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-20 19:21, Piotr Gałka wrote:

    > Uzasadnij na jakiej podstawie wyciągasz wniosek, że jak ktoś uczy się po
    > nocy to z tego wynika, że jakiś pracownik naukowy musi się w tym samym
    > czasie fatygować.

    Ponieważ nie przypuszczam aby był sens hodować dalej studenta który o 12
    w nocy ma jeszcze mnóstwo rzeczy na jutro. Wiekszośc z nas była
    studentami i tak po prawdzie: czas akurat zawsze był, kwestia
    organizacji i unikania wiecznych imprez. Jak ktoś się nie organizuje to
    naprawde może nie warto się męczyć, studia powinny być przyjemnością a
    nie katownią.

    Widziałem to z dwóch stron, zarowno studenta jak i prowadzącego. Nijak
    nie potrafie pojąć tego typu sytacji. Widocznie byłem na mało ciekawej
    uczelni. Miszczuf z oczami na zapałkach przewijało się cała masa, ale
    zazwyczaj po pierwszym roku znikali w rynku pracy McDonalda. Miałem z
    tego czasem cheesburgera bez kolejki a oni jak by bardziej usmiechnięci.

  • 60. Data: 2017-01-20 20:47:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 13:04, Kamil Jońca pisze:
    > Pokażesz mi ten nolimit za 20 PLN?

    Na przykład w sieci Virgin Mobile za 19 zł jest rozmawianie bez
    ograniczeń na stacjonarne i komórkowe. Dodatkowo: 30 SMS i 300 MB.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl