  • 1. Data: 2006-05-24 10:10:25
    Temat: Gdzie szubko kredyt hipoteczny?
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witam!

    Czy podzielicie się doświadczeniami, gdzie można szybko załatwić kredyt
    hipoteczny? (szubko czyli poniżej 4 tyg.)

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-05-24 11:09:00
    Temat: Re: Gdzie szubko kredyt hipoteczny?
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Grzegorz napisał(a):

    > Czy podzielicie się doświadczeniami, gdzie można szybko załatwić kredyt
    > hipoteczny? (szubko czyli poniżej 4 tyg.)

    W GE zajęło im to dokładnie 3 tyg., bez żadnego ponaglania. No, może
    trochę zmobilizowała ich informacja, że złożyłem też wniosek w innym
    banku. ;)
    W Millenium trochę dłużej (ok. 4 tyg.).
    W obu przypadkach wnioski składałem na przełomie kwietnia i maja.

    ch.

  • 3. Data: 2006-05-24 11:29:30
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    LPoD napisał(a):

    > W GE zajęło im to dokładnie 3 tyg., bez żadnego ponaglania. No, może
    > trochę zmobilizowała ich informacja, że złożyłem też wniosek w innym
    > banku. ;)

    3 tyg to jest szybko? To w mBanku się wydłuży do 3 miesięcy? :)
    Jutro tam składam...

  • 4. Data: 2006-05-24 11:40:53
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "Grzegorz" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Czy podzielicie się doświadczeniami, gdzie można szybko załatwić kredyt
    > hipoteczny? (szubko czyli poniżej 4 tyg.)

    Zdecydowanie GE Money

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2006-05-24 11:57:20
    Od: "Tomasz J" <t...@g...net!!!>

    Grzegorz wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy podzielicie się doświadczeniami, gdzie można szybko załatwić
    > kredyt hipoteczny? (szubko czyli poniżej 4 tyg.)

    w bph, umowe przedwstepna z devel, podpisalem 6maja, 8maja wizyta w Notus
    (doradca kredytowy) i zlozenie dokumentow, 15maja decyzja kredytowa, a 22
    poszedle przelew na konto developera

    dlugo dosc :) bo mialem zdolnosc kredytowa na krawedzi i musialo byc
    'odstepstwo' ktore dodatkowo bedzie kosztowalo mnie 0.2%, znajomy ktory
    rowniez kupowal podobne mieszkanie dokladnie w tym samym czasie co ja
    (bedzie moim sasiadem :) ) mial lepsza zdolnosc kredytowa i on mial
    decyzje okolo 11-12maja

    (jedna uwaga, w Notus bylem zanim podpisalem umowe z devel, wiec na 8maja
    mialem juz przygotowane _wszystkie_ dokumenty niezbedne do uzyskania
    kredytu)

    jestem z wroc - podaje bo moze to ma jakies znaczenie

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2006-05-24 12:14:42
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Tomasz J napisał(a):
    > jestem z wroc - podaje bo moze to ma jakies znaczenie

    Też jestem w wroc, czytałem tu bardzo złe opinie o BPH, spłacasz już ten
    kredyt? Są jakieś niespodzianki/problemy? Dają CHF? Możesz podać
    oprocentowanie?

  • 7. Data: 2006-05-24 12:15:24
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > 3 tyg to jest szybko?

    Nie wiem, kolega napisał "szubko czyli poniżej 4 tyg.", więc wg. jego
    definicji - tak. ;)

    ch.

  • 8. Data: 2006-05-24 12:42:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy podzielicie się doświadczeniami, gdzie można szybko załatwić kredyt
    > hipoteczny? (szubko czyli poniżej 4 tyg.)

    A splacac tez bedziesz szybko? 10 tygodni?
    Wiem, ze ci to nie na reke, ale sprobuj sam sobie wytlumaczyc, ze moze ta
    okazja na ktora tak szybko potrzebujesz forsy to wcale nie jest taka okazja.
    Moze to tylko efekt zabeltania w glowie marketingiem sprzedajacego...
    Jezeli masz splacac kredyt np 25lat to NAPRAWDE najwazniejsze nie jest
    zaoszczedzenie kilku dni przy jego udzielaniu tylko WARUNKI na jakich
    bedziesz go splacac przez te 25 lat.
    Napij sie czegos zimnego i pomysl...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2006-05-24 12:53:28
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

> [...]
    > Jezeli masz splacac kredyt np 25lat to NAPRAWDE najwazniejsze nie jest
    > zaoszczedzenie kilku dni przy jego udzielaniu tylko WARUNKI na jakich

    Muszę załatwić szybko, bo mam już mało czasu a termin raty dla developera
    zbliża się. Bank lub OpenFinance pogubili moje dokumenty i nawet nie raczyli
    mnie poinformować o sprawie. W efekcie zmarnowałem prawie 2 miesiące, bo
    myślałem, że to są to poważne instytucje.

    --
    Grzegorz

  • 10. Data: 2006-05-24 13:29:58
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Grzegorz napisał(a):
    > zbliża się. Bank lub OpenFinance pogubili moje dokumenty i nawet nie raczyli

    Który bank?