  • 11. Data: 2012-07-13 17:33:52
    Temat: Re: Gdzie teraz dobre a'vista?
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-13 17:22, SQLwiel pisze:

    > Bo regulaminów i toipów (durniu) nie czytasz!
    > :)
    Nie potrafię to nie czytam ;)
    > No - ale od czegóż jest grupa!

    Właśnie! Choć coś mi świta, że ~1 rok temu to widziałem, ale dlatego że
    Półbank był na greckiej gwarancji to skutecznie wyrzuciłem go z pamięci
    ;) No ale teraz jest półraifi więc może i o banku warto pamiętać ;)

  • 12. Data: 2012-07-13 17:53:17
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-12 19:59, blad pisze:
    > Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>
    >
    > W Polbanku (obecnie to już Raiffeisen) jest taki rachunek bankowości
    > osobistej dla tych któzy mają saldo powyżej 75k PLN. Jest on
    > oprocentowany jak WIBOR 1M + 1,6 pkt procentowego co daje aktualnie ok.
    > 6,52% w skali roku.
    >
    > Cała zaleta tego r-ku polega na tym, że możesz wyjąć forsę kiedy chcesz,
    > ile razy chcesz a nie jak na oszczędnościowych kontach, któe mają tylko
    > jedną wypłatę w miesiącu bez prowizji.

    Wadą jest 20zł opłaty za konto, jeśli wyda się debetówką mniej niż
    2000zł w miesiącu ;) 20 zł dla 75k to 0,32% więc z 6,52% robi się 6,2%
    czyli tyle ile mam teraz w aliorze, wniosek: nigdzie nie idę ;)