  • 11. Data: 2011-04-19 21:26:27
    Temat: Re: Gdzie trzymać drobną kasę?
    Od: SpeX <s...@s...vp.pl>

    W dniu 2011-04-19 09:21, MarekZ pisze:
    > OKO w ING możesz otworzyć sobie przez internet i od razu jest w pełni
    > funkcjonalne. Tak więc może nie zmiana na Mille, a ewentualnie
    > tymczasowe otwarcie Mille i zostawienie sobie także ING (naturalnie w
    > wersji Direct i z zamkniętą kartą).
    Dokładnie o tym myślę, trzymanie samego internetowego Directa by kasa na
    niego wpływała (bym nie musiał zmieniać).

    A tymczasowo przesiadka na Mille, puki niema lepszej oferty.

  • 12. Data: 2011-04-19 21:50:03
    Od: SpeX <s...@s...vp.pl>

    Z tego co widzę w grę wchodzi to:
    Millennium jako tymczasowe konto, by dostać zwrot 3% + coś do trzymania
    2k, i robienia wpływu min 1kzł na Dobre konto.

    Z oszczędzających skąd bym mógł "kraść" tą kasę na 1-2 dni to:
    *ING OKO (Direc?)
    *Meritum Bank
    *Geting

    Dobrze chyba to podsumowałem? Tak mogę najwięcej z tego wyciągnąć.
    Oczywiście przy tymczasowym przejściu z ING na Dobre Konto.

  • 13. Data: 2011-04-20 07:36:32
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > 9% - jak? :)

    jak 4,5% (nie wiem ile teraz) daje 0,51 gr. to zaokrąglone codziennie do 1gr
    oznacza 9%,
    a jak obniżyli i wychodzi 0,49 gr. to zaokrąglone daje 0gr = 0%
    P.G.

  • 14. Data: 2011-04-20 09:41:09
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "SpeX" <s...@s...vp.pl> napisał w wiadomości
    > Ale z tego co czytam to nie jest typu jednodniowego, tylko raz w miesiącu
    > wypłacają odsetki.

    Każde rozwiązanie ma jakieś wady
    Policz ile alternatywne wyższe odsetki kosztują za utrzymanie konta

  • 15. Data: 2011-04-20 11:57:14
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > jak 4,5% (nie wiem ile teraz) daje 0,51 gr. to zaokrąglone codziennie do
    > 1gr oznacza 9%,
    > a jak obniżyli i wychodzi 0,49 gr. to zaokrąglone daje 0gr = 0%

    fakt a co do mocnego - jeszcze jest 4,75% :)

  • 16. Data: 2011-04-20 22:58:01
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > SpeX sie spoznil - stary dobry (w waskim sensie) Polbank
    > upodabnia swoja oferte do swojego dziadoskiego interfesjsu.

    A brak możliwości bezprowizyjnych wypłat przelewem, nie napawa optymizmem.
    Szczególnie, że tu przypomina mi scenka rodzajowa rozgrywająca się w oddziale
    Polanku kiedy odbierałem KK. Wówczas jakaś staruszka desperowała przy okienku
    kasowym, że nie chcą jej wypłacić 200 PLN. Okazało się, że kasjerka odmówiła
    wypłaty, bo stwierdziła, że nie ma tyle w kasie. Nie miała słownie dwustu
    złotych w gotówce! Ciekawe jak sobie poradzą z obsługa kasową jak im zaczną
    śmigać kwoty po kilka czy kilkanaście tysięcy.