  • 11. Data: 2005-04-15 10:00:25
    Temat: Re: Gdzie uciekać z VW - Multi czy Lukas
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > Wiem, że pytanie o najlepszy bank pada często i nie da się udzielić
    > ogólnej odpowiedzi. Ale może ktoś spróbuje porównać te dwa banki.
    > Chodzi oczywiście o rachunek do bezpłatnych przelewów. Opłata w obu
    > jest identyczna:
    > Lukas e-konto 36 zł/ rok za token
    > Multibank 3 zł/miesiąc za rachunek.
    > Czy są inne poważniejsze różnice?
    > Czy ten obowiązek obrotów 3000/kwartał w Multi jest praktycznie
    > egzekwowany?

    Multi jest dość dobry, ale musisz za niego płacić.

    Jeżeli potrzebujesz bezpłatnych przelewów to zastanów się nad założeniem
    bezpłatnego konta lokacyjnego w Raiffeissen. Do dyspozycji oddziały, telefon i
    Internet.

    Inną opcją jest lukas-owe e-konto lub e-konto-pro. Przy spełnieniu kilku
    warunków to drugie jest całkowicie bezpłatne. O kilkuminutowej aktualizacji
    salda napisano juz w innych postach. Jeżeli jednak wykonujesz kilka przelewów
    miesięcznie plus ewentualne polecenie zapłaty, to polecam Ci ten bank.

    Chciałbym zwrócić Ci uwagę, że możesz pozostawić sobie Plus konto w VW z
    bezpłatnymi przelewami telefonicznymi lub korzystaniem z tokena za 3 zł
    miesięcznie. Odpadnie Ci wtedy przeprowadzka, a przelewy będziasz miał wciąż
    gratisowe.

    Piotrek

  • 12. Data: 2005-04-15 10:56:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr napisał(a):

> [...]
    > miesięcznie. Odpadnie Ci wtedy przeprowadzka, a przelewy będziasz miał wciąż

    Telefoniczne wykonane w IVR po uprzednim zdefiniowaniu u operatora. Też
    mi wygoda. :-)

    PS nie jestem pewien, czy za definicję u operatora nie będzie też opłaty
    1 PLN...

  • 13. Data: 2005-04-15 12:01:06
    Od: p...@p...onet.pl

    > Telefoniczne wykonane w IVR po uprzednim zdefiniowaniu u operatora. Też
    > mi wygoda. :-)
    Zgadzam się - wygodniej przez Internet.

    > PS nie jestem pewien, czy za definicję u operatora nie będzie też opłaty
    > 1 PLN...
    Mi operatorka V-linii powiedziała, że zdefiniowanie będzie płatne. Mimo
    wszystko dla stałych odbiorców będzie możliwe wysyłanie przelewów
    automatycznie i darmowo.

    Piotrek

  • 14. Data: 2005-04-15 12:57:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Mi operatorka V-linii powiedziała, że zdefiniowanie będzie płatne. Mimo
    > wszystko dla stałych odbiorców będzie możliwe wysyłanie przelewów
    > automatycznie i darmowo.

    To ja już wolę darmowe e-konto w Lukasie i definiowanie odbiorców do
    internetu ZA DARMO via tel. :-)

  • 15. Data: 2005-04-15 21:04:11
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > To ja już wolę darmowe e-konto w Lukasie i definiowanie odbiorców do
    > internetu ZA DARMO via tel. :-)
    Zgadzam się z Tobą - Lukas najbardziej mi odpowiada. Pytający jednak szukał
    bezpłatnych przelewów, więc mu napisałem o 4 możliwościach. Niech sam teraz
    wybiera.

    Piotrek