  • 11. Data: 2004-10-26 20:43:32
    Temat: Re: Gdzie ulokować pieniadze...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-26 22:40, kiedy Gree napisał(a) co
    następuje:

    > Hmm - ok, ale ja tam dalej w *funduszach inwestycyjnych rynku
    > pieniężnego* nie zauważyłem funduszu, który przebija magiczną liczbę 6%
    > stopy zwrotu w ciągu 12 miesięcy wstecz:
    >
    > http://www.bankier.pl/inwestowanie/notowania/fundusz
    e/?order=9&sort=desc&aktywny=3

    > Kolega Seba_Fan wspomina o 6.5% - 7%.

    Dlatego zamiast koledze wierzyć, samemu sprawdzić warto...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 12. Data: 2004-10-26 20:48:08
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *yayco* napisał(a):

    > Dlatego zamiast koledze wierzyć, samemu sprawdzić warto...

    Sprawdziłem :-) Dlatego też napisałem "Który?" ;-) Być może wspominany
    kolega ma jakieś inne - pewniejsze źródło, a ja tylko błądzę po
    otchłaniach Internetu :-D

    Gree

  • 13. Data: 2004-10-26 21:48:56
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Gree" <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdziłem :-) Dlatego też napisałem "Który?" ;-) Być może wspominany
    > kolega ma jakieś inne - pewniejsze źródło, a ja tylko błądzę po
> [...]

    ale ogladacie dane historyczne, a jak inwestujesz to musisz patrzec w
    przyszlosc a nie historie

  • 14. Data: 2004-10-26 22:45:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-26 23:48, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:
    > Użytkownik "Gree" <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał w wiadomości

    > ale ogladacie dane historyczne, a jak inwestujesz to musisz patrzec w
    > przyszlosc a nie historie

    I w onym celu szklaną kulę kupić, aby przyszłość łacno oglądać...

  • 15. Data: 2004-10-26 23:00:14
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > I w onym celu szklaną kulę kupić, aby przyszłość łacno oglądać...

> [...]

    raczej powinienes sobie kupic. Jezeli jestes taki madry to czemu nie jestes
    bogaty.
    Nie trzeba patrzec tak daleko, wystarczy ze sobie teraz policzysz.

  • 16. Data: 2004-10-27 06:49:51
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Gree z adresu: <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał(a):

    > Hmm - ok, ale ja tam dalej w *funduszach inwestycyjnych rynku
    > pieniężnego* nie zauważyłem funduszu, który przebija magiczną liczbę
    > 6%
    > stopy zwrotu w ciągu 12 miesięcy wstecz:

    Ostatnie 12 miesięcy niewiele mówi. Sytuacja się zmieniła zaledwie kilka
    miesięcy temu (podwyżki stóp procentowych).
    Zauważ , że za ostatnie 3 mies. Skarbiec Gotówkowy przyniósł 1.6% zysku. Ile
    to daje rocznie?
    Zauważ jeszcze, że w tym samym okresie AIG FIO Obligacji 4.9% więc jest w
    czym wybierać :-)

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 17. Data: 2004-10-27 07:02:38
    Od: Jacek Ostrowski <j...@w...pl>

    Robert Wicik napisał(a):

    > w Warszawie wpłacisz do VWbanku

    Plus Konto -- od 4,85%, możliwość przerzucenia środków na Plus Lokatę,
    od 30 dni i 5000 zł -- 5,55%.

    J.

  • 18. Data: 2004-10-27 07:03:25
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-27 01:00, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

    > raczej powinienes sobie kupic. Jezeli jestes taki madry to czemu nie jestes
    > bogaty.

    A skąd wiesz? Jak rozumiem również ze szklanej kuli...

  • 19. Data: 2004-10-27 07:55:49
    Od: "danielos" <d...@w...pl>

    > Fundusz rynku pieniężnego - 6,5% - 7% w skali roku, jeśli dobrze
    > zrozumiałem? Który?

    a nie lepiej Obligacje skarbowe?
    pewny zysk 7,0-7,3%

  • 20. Data: 2004-10-27 07:56:02
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-10-27 01:00, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    > następuje:

    > A skąd wiesz? Jak rozumiem również ze szklanej kuli...

    to nie kula, tylko fakt stwierdzony.