  • 11. Data: 2004-04-25 12:15:07
    Temat: Re: Gdzie w Sezamie
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-25 11:52, Użytkownik Bartol Partol napisał:
    > A gdzie ta laczna kwota blokad sie znajduje? Trzeba sobie policzyc
    > roznice miedzy saldem i dostepnymi srodkami? ;-)

    Nie, klikasz na "szczegóły" i masz pole "kwota zablokowana".

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2004-04-25 16:25:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:
    > O kurde, ten bank jest kompletnie do bani. Czas spadac.

    No to żeś się długo tym kontem w BPH(aHaHaHa) nie nacieszył ;-)

    K.

  • 13. Data: 2004-04-25 17:38:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > No to żeś się długo tym kontem w BPH(aHaHaHa) nie nacieszył ;-)

    Bo nie ma sie czym cieszyc. Mozna jedynie plakac, ale lez i czasu szkoda.

    BePeHahahaha jest do dupy. Jesli jest tu jakis pracownik tej kichy, to
    nich powie swoim wspolpracownikom co o nich mysle. A tak niewiele
    trzeba, by bank byl OK. BePeHahahahahowcy niestety tego nie rozumieja.

    Bartol

  • 14. Data: 2004-04-26 14:49:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Nie, klikasz na "szczegóły" i masz pole "kwota zablokowana".

    Aaaaa, intuicyjne jak cholera. Dzieki, sam bym na to nie wpadl.

    Bartol

  • 15. Data: 2004-04-26 18:17:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-26 16:49, Użytkownik Bartol Partol napisał:
    > Aaaaa, intuicyjne jak cholera. Dzieki, sam bym na to nie wpadl.

    A co w tym nie intuicyjnego?

  • 16. Data: 2004-04-26 19:05:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > A co w tym nie intuicyjnego?

    Intuicyjne jest wtedy, gdy jest gdzies napisane jak wol: blokady lub
    zablokowane srodki. Albo odpowiedni link na stronie z historia. Tam
    gdzie sie takich rzeczy szuka. A szczegoly, to dane rachunku, a nie blokady.

    Bartol

  • 17. Data: 2004-04-26 19:07:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-26 21:05, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Albo odpowiedni link na stronie z historia. Tam
    > gdzie sie takich rzeczy szuka. A szczegoly, to dane rachunku, a nie
    > blokady.

    A czymże jest blokada, jak nie szczegółem rachunku?

  • 18. Data: 2004-04-26 20:06:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > A czymże jest blokada, jak nie szczegółem rachunku?

    Dla Ciebie jest, dla mnie nie.

    Bartol

    ps. Historia transakcji tez jest szczegolem rachunku, ale jakos jest
    osobno. Pewnie nie zmiescilaby sie w okienku? ;-P