  • 11. Data: 2010-06-20 18:32:05
    Temat: Re: Gdzie wykaz bankomatów
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-16 10:44, choczsz pisze:

    > W takim razie sorry za wprowadzenie w blad.
    > Z WBK wybieram rzadko i glownie z jednej lokalizacji, mozliwe ze ten
    > konkretnie bankomat zachowuje sie inaczej, czy moze akurat trafialem
    > na brak 10-zlotowek albo po prostu mi sie cos poebao.

    Trzeba kliknąć "inna kwota" bo domyślnie wyświetla się 50, 100,...

    Uzupełniając:

    PKO BP: 10 zł
    Cash4you: 20 zł

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2010-06-20 18:57:55
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Grejon" news:hvlmr6$f0c$1@usenet.news.interia.pl

    > Trzeba kliknąć "inna kwota" bo domyślnie wyświetla się 50, 100,...

    jak ludziska wyczyszą do 0 kasetki, w których znajdowały się banknoty o
    nominale 10 PLN to i nic twoje wskazówki nie dadzą - niestety.

    > Uzupełniając:

    > PKO BP: 10 zł
    > Cash4you: 20 zł

    eService - 20 PLN
    SKOK - 20 PLN

  • 13. Data: 2010-06-20 20:36:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-06-20, Pablo <p...@n...pl> wrote:

    [...]

    > eService - 20 PLN
    > SKOK - 20 PLN

    Kredyt Bank ma bardzo fajnie w menu wypłat są pozycje 20 zł / 60 zł.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2010-06-21 18:19:12
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-20 20:57, Pablo pisze:

    > jak ludziska wyczyszą do 0 kasetki, w których znajdowały się banknoty o
    > nominale 10 PLN to i nic twoje wskazówki nie dadzą - niestety.

    Akurat co innego miałem na myśli ale masz rację.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 15. Data: 2010-06-21 18:23:56
    Od: DanW <m...@g...pl>

    > On 2010-06-20, Pablo<p...@n...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Kredyt Bank ma bardzo fajnie w menu wypłat są pozycje 20 zł / 60 zł.

    Tak fajnie, że 50 zł nie można wyciągnąć :-)Na szczęście ze wszystkich
    bankomatów mogę wyciągać za free więc omijam KB z daleka