  • 1. Data: 2006-02-21 12:31:41
    Temat: Gdzie wziąść kredyt na auto?
    Od: "Edzi" <P...@i...fm>

    Miesza mi się już w głowie. Przeglądam dominet, getin i inne.
    Teoretycznie najkorzystniej wygląda getin, reszta daleko w tyle. Może ktoś z Was
    brał niedawno kredyt na auto i ma ten wybór już za sobą. Konkretnie:
    auto: japończyk
    wiek: używane 2001 - 2000
    cena: około 20-28 tyś.
    wpłata własna:5-10 tyś.
    kredytowanie: 5 lat.
    Chciałbym uniknąć "kruczków" w umowie lub obudzić się z ręką w nocniku. Proszę o
    podpowiedź gdzie najlepiej wziąść kredyt samochodowy (w moim banku nie dają na
    pięć lat).

    --
    Edzi

  • 2. Data: 2006-02-22 09:36:32
    Temat: Re: Gdzie wziąść kredyt na auto?
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > Proszę o
    > podpowiedź gdzie najlepiej wziąść kredyt samochodowy (w moim banku nie

    Jeżeli masz zdolność, weź kredyt odnawialny na 18kzł w mBanku. Wyjdzie
    najtaniej spośród wszelkich możliwych kredytów.

    Wada: trudno spłacić, trzeba mieć dużo samozaparcia i dyscypliny ;-)

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2006-02-23 09:16:21
    Od: o...@p...onet.pl

    > Chciałbym uniknąć "kruczków" w umowie lub obudzić się z ręką w nocniku. Proszę o
    > podpowiedź gdzie najlepiej wziąść kredyt samochodowy (w moim banku nie dają na
    > pięć lat).
    Multi.
    Jak nie bedziesz musial odwiedzac placowki to jest to calkiem mily i w miare
    uczciwy bank. :-)

  • 4. Data: 2006-03-03 08:15:54
    Od: <dj>

    wziąć