  • 1. Data: 2009-10-19 19:59:27
    Temat: Gdzie wziąść kredyt na samochód
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Witam,

    1. Wartość samochodu - około 40 tys PLN.
    2. Wpłata własna - około 20%.
    3. Kredyt na 2 lata, zależy mi na możliwości wcześniejszych spłat.
    4. Samochód nietypowy, wpisany do rejestru zabytków (o ile to coś
    zmienia), zakup jest raczej inwestycją w antyki :-) niz pojazdem na codzień.
    5. Miasto Warszawa.
    6. Własna działalność gospodarcza, ale etat gdzieś w rodzinie też sie
    znajdzie.

    Bardzo proszę o wskazania i anty-wskazania.

    KJ
    PS. Dla fanów motoryzacji: Mustang '65

  • 2. Data: 2009-10-19 21:14:59
    Temat: Re: Gdzie wziąść kredyt na samochód
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 21:59:27 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

    > KJ
    > PS. Dla fanów motoryzacji: Mustang '65

    Nie szkoda Ci samochodu/ Koszty utrzymania Cię zjedzą, a skoro nawet nei
    masz 40k na zakup...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2009-10-20 13:13:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie szkoda Ci samochodu/ Koszty utrzymania Cię zjedzą, a skoro nawet nie
    > masz 40k na zakup...

    Szkoda to mi czego innego.
    Tego ze kiedys nie dalem se przetlumaczyc ze takie przypadki usenetu
    nalezy omijac z daleka.

    A oldtimera chce teraz, a nie za 3 miesiace...
    Bo taki mam kaprys na urodziny.

    KJ

  • 4. Data: 2009-10-20 15:57:50
    Od: Oczko <o...@i...pl>

    On Mon, 19 Oct 2009 21:59:27 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Bardzo proszę o wskazania i anty-wskazania.

    cieszymy sie twoim szczesciem ale wystarczy spojrzec w archiwum grupy
    na post "kredyt na auto" chociaz.

    --
    Oczko

  • 5. Data: 2009-10-20 17:17:17
    Temat: Re: Gdzie wziš?ć kredyt na samochód
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Oczko pisze:

    > cieszymy sie twoim szczesciem ale wystarczy spojrzec w archiwum grupy
    > na post "kredyt na auto" chociaz.

    W tym wątku nie było wskazań na konkretne banki.

    KJ

  • 6. Data: 2009-10-20 18:48:08
    Od: Piona <e...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > 4. Samochód nietypowy, wpisany do rejestru zabytków (o ile to coś
    > zmienia), zakup jest raczej inwestycją w antyki :-) niz pojazdem na
    > codzień.

    Zmienia bardzo dużo, bo banki raczej nie kredytują takich pojazdów.
    Tu musisz szukać indywidualnej oferty.
    Zorientuj się ile zapłacisz za AC (jeżeli w ogóle ktoś da na ten pojazd AC).
    Wg mnie pozostaje ci wyłącznie kredyt obrotowy/gotówkowy itp.
    Nie sądzę, żeby jakiś bank poszedł na tak duże ryzyko kredytowania.

    piona

  • 7. Data: 2009-10-20 22:09:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 15:13:35 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

    > A oldtimera chce teraz, a nie za 3 miesiace...
    > Bo taki mam kaprys na urodziny.

    I co z nim dalej zrobisz? Zajeździsz? Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje
    utrzymanie takiego auta w dobrym stanie?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2009-10-21 07:34:15
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Jezeli nie masz nawet 40 tys na auto to nie powinienes mowic o jakis
    kaprasach.Kaprysy moga miec ludzie bogaci a ty powinienes kalkulowac z
    olowkiem w reku i trzymac sie rzeczywistosci.Jesli masz te 8 tys to zostaw
    je na czarna godzine
    Sory ze nie na temat
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-10-21 08:41:42
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 19 Paź, 21:59, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Witam,

    Myślę, że dużo łatwiej będzie Ci wziąć kredyt, niż "wziąść", bo takie
    słowo nie istnieje.

  • 10. Data: 2009-10-21 10:00:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > I co z nim dalej zrobisz? Zajeździsz? Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje
    > utrzymanie takiego auta w dobrym stanie?

    Państwo wybaczą:

    AP - spierdalaj wywoływać filmy w koreksie, tylko sie dobrze w nim
    zamknij od środka. Żeby Ci było bardziej przykro dodam, że owszem stać
    mnie, nawet nie bardzo zauważę.

    KJ