  • 11. Data: 2009-10-21 10:48:47
    Temat: Re: Gdzie wziąść kredyt na samochód
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Piona pisze:

    > Zmienia bardzo dużo, bo banki raczej nie kredytują takich pojazdów.
    > Tu musisz szukać indywidualnej oferty.

    Bardzo dziękuje za porady i za jedyny post na temat w tym wątku.

    KJ

  • 12. Data: 2009-10-21 10:54:08
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-19 21:59, KJ Siła Słów wrote:
    > Witam,
    >
    > 1. Wartość samochodu - około 40 tys PLN.
    > 2. Wpłata własna - około 20%.
    > 3. Kredyt na 2 lata, zależy mi na możliwości wcześniejszych spłat.
    > 4. Samochód nietypowy, wpisany do rejestru zabytków (o ile to coś
    > zmienia), zakup jest raczej inwestycją w antyki :-) niz pojazdem na
    > codzień.
    > 5. Miasto Warszawa.
    > 6. Własna działalność gospodarcza, ale etat gdzieś w rodzinie też sie
    > znajdzie.
    >
    > Bardzo proszę o wskazania i anty-wskazania.

> [...]

    Tym razem do wszystkich innych, co wcześniej "odpowiadali" (oprócz
    Piony):

    Ludzie, człowiek normalnie pyta, bo chce się dowiedzieć, a Wy go
    chcecie "umniejszyć" ?!?

    Co do niego macie, że wolicie pisać bzdury nie na temat, zamiast
    milczeć albo odpowiedzieć jednym zdaniem i konkretnie ?
    Zazdrość Was bierze, że Wam się okazja kupna takiej bryki nie trafiła ?

    Jestem zdegustowany, niestety stylem jedne z ripost KJ Siła Słów
    również :-(

    witrak()

  • 13. Data: 2009-10-21 11:20:58
    Temat: Gdzie WZIĄĆ kredyt na samochód
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 21 Paź, 12:54, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Jestem zdegustowany, niestety stylem jedne z ripost KJ Siła Słów
    > również :-(

    A nie jesteś zdegustowany tym, że sam nic nie wniosłeś do tematu i
    marnujesz tylko pamięć na serwerach usenetu?

  • 14. Data: 2009-10-21 22:47:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 12:00:11 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

    > AP - spierdalaj wywoływać filmy w koreksie, tylko sie dobrze w nim
    > zamknij od środka. Żeby Ci było bardziej przykro dodam, że owszem stać
    > mnie, nawet nie bardzo zauważę.

    Mhm. I dlatego chcesz wziąć kredyt? Wymyśl lepszą bajkę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 15. Data: 2009-10-21 22:47:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 12:54:08 +0200, witrak() napisał(a):

    > Ludzie, człowiek normalnie pyta, bo chce się dowiedzieć, a Wy go
    > chcecie "umniejszyć" ?!?

    Od kiedy to ostrzeganie przed pakowaniem sie w kłopoty to umniejszanie?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 16. Data: 2009-10-22 10:35:14
    Temat: Re: Gdzie WZIĄĆ kredyt na samochód
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-21 13:20, Tomek z Wawy wrote:

    > A nie jesteś zdegustowany tym, że sam nic nie wniosłeś do tematu i
    > marnujesz tylko pamięć na serwerach usenetu?

    Jeżeli tyle zrozumiałeś z tego, co napisałem, to już Twój problem.

    Generalnie nie wtrącam się w takie pyskówki, podobnie jak staram się
    nie kopać z koniem. Niemniej jednak jestem zainteresowany tym, aby
    poziom dyskusji na tej grupie nie dążył w kierunku standardowego
    poziomu onetowego. Twoja odpowiedź niestety zmieniła średnią w
    tamtym kierunku.

    witrak()

    --
    Never attribute to malice that which is adequately explained by
    stupidity.

  • 17. Data: 2009-10-22 19:01:36
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Od kiedy to ostrzeganie przed pakowaniem sie w kłopoty to umniejszanie?

    Masz z tym problem??? Czy kredyty zawsze bierzesz w prowidencie ???
    W innym przypadku nie rozumiem twoich problemów.
    Kredyty, leasingi to normalna rzecz tym bardziej w przypadku
    działalności. A nawet często bardzo przydatna rzecz.
    Dokonując obrotu gotówką można znacznie więcej zarobić niż przeciętny
    koszt kredytu.
    piona

  • 18. Data: 2009-10-23 09:52:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-22 00:47, Adam Płaszczyca wrote:

    > Od kiedy to ostrzeganie przed pakowaniem sie w kłopoty to umniejszanie?

    Zapomniałeś zacytować swoich postów:
    Pierwszy:

    > Nie szkoda Ci samochodu/ Koszty utrzymania Cię zjedzą, a skoro nawet nei
    > masz 40k na zakup...

    I drugi:

    > I co z nim dalej zrobisz? Zajeździsz? Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje
    > utrzymanie takiego auta w dobrym stanie?

    Sugerujesz w nich, że człowiek jest "cieniasem", że nie stać go na
    40 tysięcy.

    Gość pytał o konkretną rzecz. Ani jeden ani drugi Twój post nie
    zawiera ostrzeżenia i w istocie jest nie na temat.

    Więc elegancko byłoby przynajmniej nic nie mówić - to w pewnych
    okolicznościach uchodzi za objaw skruchy.
    Ale Ty - ponieważ adwersarz Cię obsobaczył (co zresztą mi się nie
    podoba - i o tym od razu napisałem), nie możesz się powstrzymać od
    stwierdzenia typu "nieprawda, ja postąpiłem słusznie i w dobrej
    intencji, a teraz mnie się czepiają".

    W całej sprawie nie idzie o to, co kto robi, tylko po co i w jaki
    sposób. I tego dotyczyła moja uwaga. Ty - niestety, mimo stażu
    listowego naprawdę godnego pozazdroszczenia - zainicjowałeś atak nie
    na poziomie i jeszcze teraz to...
    :-(

    witrak()

  • 19. Data: 2009-10-23 10:04:05
    Od: g...@o...pl

    > Dokonując obrotu gotówką można znacznie więcej zarobić niż przeciętny
    > koszt kredytu.

    Osiągasz regularnie co roku chociażby te 10% zwrotu?

  • 20. Data: 2009-10-23 10:18:10
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    witrak() pisze:
    > Ty - niestety, mimo stażu listowego