  • 11. Data: 2010-06-23 19:29:06
    Temat: Re: Gdzie założyć konto firmowe?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > w mbanku masz oplaty za przelew rzedu 1zl/przelew.
    > jesli duzo robisz przelewow, to zainteresuj sie vwbankiem (przelewy be
    > zoplat, ale token za 36/rok, chcoiaz pisza na grupie ze da sie ta
    > oplate obejsc).

    nalezy najpierw zalozyc konto osobiste (bezplatne), otrzymac token,
    nastepnie zalozyc konto firmowe
    oplat za przelewy nie ma, ale jest oplata za karte platnicza (dla firmy)
    nie ma rowniez kredytu obrotowego w rachunku biezacym dla firmy, ani sms dla
    zadnego rachunku

  • 12. Data: 2010-06-23 20:09:47
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl>

    brum pisze:

> [...]
    > nie ma rowniez kredytu obrotowego w rachunku biezacym dla firmy, ani sms dla

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Chyba jednak najbardziej przekonuje mnie
    mBank.

    Pozdr.Lila
    -------------

  • 13. Data: 2010-06-23 20:13:11
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 23 Jun 2010 21:29:06 +0200, "brum" <b...@o...eu> wrote:

> [...]
    >nie ma rowniez kredytu obrotowego w rachunku biezacym dla firmy, ani sms dla

    dlatego wlasnie mozna miec tandem mbank + vwbd (ten drugi tylko do
    przelewow wychodzacych, jesli ich robisz sporo :)

    nota bene mbank chyba tez nie ma powiadamiania smsem - co do karty
    platniczej dla firmy to nie wiem.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 14. Data: 2010-06-23 21:17:11
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent krzymek nadaje:
    >
    > Możliwe ale nigdy nie udało mi się wyciągnąć z jednej maszyny
    > więcej niż 5-7 tys. Może miałem pecha ale zwykle musiałem odbyć
    > pielgrzymkę po mieście by uzbierać 30 tys.

    Nie boicie się z taką kasą chodzić bo tych bankomatach. Nie można
    założyć w tym celu jakiegoś rachunku tylko do wypłata takich
    większych sum ?

    Damian

  • 15. Data: 2010-06-24 07:23:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 23 Cze, 19:41, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
    > Agent zenek nadaje:

    > A gdzie wyciągniesz z bankomatu 20 tys. za jednym zamachem?

    Z Eurobanku bez problemu (co prawda nie mają kont dla DG, ale przy
    jednoosobowej nie ma przecież przeszkód, żeby kasę trzymac na
    osobistym).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2010-06-24 07:27:31
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 23 Cze, 22:13, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    > nota bene mbank chyba tez nie ma powiadamiania smsem - co do karty
    > platniczej dla firmy to nie wiem.

    Ponieważ "firma" w mBanku to jednoosobowa działalność gospodarcza, to
    mam pytanie: jaki jest sens płacenia za kartę "firmową", skoro
    osobista jest za darmo?
    Jeden powód dostrzegam (ale nie wiem, czy da się taką kartę wyrobić
    bez nazwiska lub z nie swoim nazwiskiem): karta dla pracownika. Są
    inne uzasadnienia?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2010-06-24 09:28:31
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Liliana Cichocka" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gospodarczą ?
    > Słyszałam, ze najlepiej w m-banku, bo nie ma opłat itp, ale z tego co wiem
    > to od niedawna są tam opłaty.
    > Konto osobiste mam w inteligo, ale z tego co słyszałam, ze jeśli w tym
    > samy banku mam firmowe to w razie powały (mam nadzieje, że do tego nie
    > dojdzie) blokują mi obydwa konta.
    > Wymagania mam niewielkie - tanie, a najlepiej bezpłatne przelewy przez
    > net, powiadomienia przez sms (natychmiastowe jak w inteligo, a nie np. po
    > 2 dniach)i chciałabym, żeby nie znikneła mi historia konta, jak to w Alior

    konto osobiste w bzwbk - prestiz , przez net ja zakladalem przez net i nie
    place za nie, moze tez sie zalapiesz
    na promocje. Regulamin nie zabrania wykorzystywania go w DG, a zaleta jest
    taka ze w przypadku zajecia obowiazuje kwtoa wolna od zajecia w przypadku
    firmowego tego przywileju juz nie ma. Przelewy darmowe rowniez te robione w
    oddziale, karta 1 zl, wszystkie polskie bankomaty za free. Tylko ich strona
    generuje codziennie przy klikaniu na portfel 24
    blad - k. mogli by to wkoncu naprawic - "serwis niedostepny" , wiec trzeba
    czasem kilkarazy klikac.

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 18. Data: 2010-06-24 09:29:47
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Agent Liliana Cichocka nadaje:
    >
    > Prawda.
    > Jednak ja polecałbym rozważenie inteligo właśnie jako firmowe. Całkiem
    > przyjemnie się tam zrobiło po zmianach.

    straznie upierdliwe jest posiadanie wiecej niz 1 konta w inteligo bo system
    nie zapamietuje ostatnio wybranego konta i przy wybieraniu jakiekolwiek
    operacji jezeli chcemy skorzystac z firmowego musimy za kazdym razem zmienic
    konto w na liscie i odswiezyc strone

  • 19. Data: 2010-06-24 11:34:36
    Temat: Re: Gdzie za?o?yae konto firmowe?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 00:27:31 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Jeden powód dostrzegam (ale nie wiem, czy da się taką kartę wyrobić
    > bez nazwiska lub z nie swoim nazwiskiem): karta dla pracownika. Są
    > inne uzasadnienia?

    Bank też musi z czegoś żyć ;)

    --
    Borys Pogoreło