  • 1. Data: 2006-06-04 20:29:42
    Temat: Gdzie zainwestować?
    Od: Pio <p...@p...usun.onet.pl>

    Witam,
    Jako, że jestem kompletnym amatorem w kwestii finansów, a w ciągu
    najbliższych kilku dni/tygodni będę miał do zainwestowania pewną sumę na
    kilka, kilkanaście lat, bardzo uprzejmie proszę o jakieś porady jakie
    teraz są najbardziej korzystne możliwości inwestycji.

    Zależy mi na tym, aby nie było przy tej inwestycji za dużo roboty, no i
    zysk przyzwoity.

    Jak na razie mam ofertę z Open Finance dotycząca funduszy Skandia I
    Aegon. Podobno mają tę zalete w stosunku do zwykłych funduszy, że
    podatek Belki jest liczony dopiero po zakończeniu inwestycji.

    Odpada giełda, preferuję raczej bezpieczne sposoby.

    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2006-06-04 20:54:30
    Temat: Re: Gdzie zainwestować?
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    Ja polecę cały zestaw funduszy w mbanku czyli SFI
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/index.ht
    ml
    jest możliwość wyboru
    przy większej sumie wpłaciłbym do kilku funduszy
    gdyż przez te kilka/kilkanaście lat każdy fundusz osiągnie inną stopę zwrotu
    pracy przy inwestycji prawie wcale
    a podatek zabiorą dopiero w momencie wypłaty

    no i możesz wypłacić (w razie co) kiedy chcesz i ile chcesz

    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-05 16:17:32
    Od: Pio <p...@p...usun.onet.pl>

    sumi wrote:
> [...]
    > pracy przy inwestycji prawie wcale
    > a podatek zabiorą dopiero w momencie wypłaty
    >
    > no i możesz wypłacić (w razie co) kiedy chcesz i ile chcesz

    Czesc,
    Dzieki za odpowiedz. Czy ktos ma jeszcze jakies sugestie? Lub jakies
    wnioski na temat mBanku?

    Pozdrawiam
    Piotr