  • 11. Data: 2011-02-16 22:22:07
    Temat: Re: Gdzie zainwestować 200kpln?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > fundusze akcyjne a nie akcje?

    jeżeli masz wiedzę to akcje lepsze np. ze względów podatkowych

    > ktore fundusze akcyjne pozwalaja na automatyczny stop loss? (chyba, ze
    > masz na mysli taki wlasny ;-) )
    > aktualnie korzystam z mbanku

    nie mają! musisz sam tego pilnować lub skorzystać z jakiegoś portalu,
    który wysyła sygnały

    > zastanawialem sie generalnie nad strukturami oraz akcjami (w dluzszym
    > okresie powinno sie dac na tym zarobic, ale nie ukyrwam - nie znam sie)

    struktury NIE, od razu o nich zapomnij

    a akcje ok, jeżeli masz chociaż trochę wiedzy na ten temat...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2011-02-16 22:24:10
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-16 23:00, RobertS pisze:
    > nie! to zła inwestycja jeżeli stopy % rosną, obecnie od obligacji
    > trzymaj się z daleka!

    Jeżeli trzymasz do wykupu to nie ma znaczenia jakie są stopy. A już przy
    obligach korporacyjnych indeksowanych wiborem w ogóle jest miło i
    przyjemnie. Jak ktoś jest w stanie podjąć ryzyko oczywiście.

    --
    Raf

  • 13. Data: 2011-02-16 22:31:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jeżeli trzymasz do wykupu to nie ma znaczenia jakie są stopy.

    dostaniesz tyle ile na kuponie, a jeżeli w tzw. międzyczasie stopy
    wzrosną to zaliczysz koszt alternatywny...

    > A już przy
    > obligach korporacyjnych indeksowanych wiborem w ogóle jest miło i
    > przyjemnie. Jak ktoś jest w stanie podjąć ryzyko oczywiście.

    miło i przyjemnie jest jak ta "korporacja" te obligacje wykupi ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2011-02-16 22:37:02
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 16.02.2011 23:05, Liwiusz wrote:

    > Co to reklama i propaganda robią z ludźmi. Obligacje stają się mniej
    > opłacalne, do dziś można jeszcze poczytać o tym, jak ludzie się bujają z
    > przedwojennymi papierami, ale jak się kogoś na ulicy spyta o obligacje,
    > to twierdzi, że są bardzo bezpieczne... Pewnie tak samo jak nasze
    > emerytury za 10 lat.

    Albo euro za ok. 9 lat? :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 15. Data: 2011-02-16 22:38:52
    Od: Pytający <n...@j...istotne>

    W dniu 2011-02-16 23:20, RobertS pisze:

    > ale chciałeś mieć szansę na 10% rocznie? obligacje skarbowe tyle nie
    > dadzą, są alternatywą dla lokat i tyle...

    wiem oczywiscie :)
    zreszta niepotrzebnie to napisalem bo wzbudza niepotrzebne kontrowersje
    i w ogole tego pod uwage nie biore :)

    p.

  • 16. Data: 2011-02-16 22:39:31
    Od: Pytający <n...@j...istotne>

    W dniu 2011-02-16 23:22, RobertS pisze:
    > a akcje ok, jeżeli masz chociaż trochę wiedzy na ten temat...

    a lokaty przy takich sumach maja negocjowalne oprocentowanie w bankach,
    czy zapomniec?

    p.

  • 17. Data: 2011-02-16 22:44:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-16 23:37, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Albo euro za ok. 9 lat? :)

    To już rok minął? :)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-02-16 22:49:44
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 16.02.2011 23:44, Liwiusz wrote:

    > To już rok minął? :)

    Prawie, prawie - do 1 czerwca 2020 roku troche czasu jednak jest ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 19. Data: 2011-02-16 22:57:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a lokaty przy takich sumach maja negocjowalne oprocentowanie w bankach,
    > czy zapomniec?
    >
    > p.

    dla banku to żadna kasa, poza tym ile dałbyś radę wynegocjować 0,25% więcej?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2011-02-17 12:57:27
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-16 22:28, Pytający pisze:
    > Aby jak najwięcej zarobić nie ryzykując bardzo dużo?
    > Inwestycja na kilka lat, w założeniu ma pomóc szybciej spłacić kredyt
    > hipoteczny
    >
    > p.
    Wpakuj w kontrakty FW20.
    Jeśli sądzisz, że wzrośnie, to kup, a jeśli że spadnie - sprzedaj.
    Przebicie nieporównywalne ;)
    Ew. w forex wg powyższej reguły.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.