  • 11. Data: 2014-01-11 13:39:37
    Temat: Re: Gdzie zalozyc konto dolarowe?
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    Dziękuję bardzo za to info :)

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 12. Data: 2014-01-11 13:41:18
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 18:30:15 UTC+1 użytkownik Paweł Muszyński napisał:
    > (...)
    > To jeszcze dołóż Alior Kantor

    Ciekawa jest ta propozycja, bo nie wymaga wizyty w banku.
    Zastanawiam się nad tym kantorem.
    Piknie dziękuję :)

  • 13. Data: 2014-01-11 13:44:16
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu piątek, 10 stycznia 2014 14:25:29 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
    > (...)
    > W pko nie trzeba trzymać na rachunku 100$. Kwota może być dowolna,ale dopiero
    powyżej tych 100$ naliczane są odsetki. To jest fajne konto - płacę 5 zł miesięcznie,
    ale mam do niego dostęp przez internet, mam darmowe wpłaty i wypłaty w oddziałach,
    które są niemal wszędzie.

    O, jakże szczegółowa informacja. Kusząca, ale trzeba stać w kolejkach, a u mnie w
    Oddziale są dość długie.
    Thx :)

  • 14. Data: 2014-01-11 15:19:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaMyszka" c...@g...co

    : O, jakże szczegółowa informacja. Kusząca, ale trzeba
    : stać w kolejkach, a u mnie w Oddziale są dość długie.

    A mnie to nie kusi -- w Białymstoku raczej należy zainteresować się rublami...

    [niedobrze... po aneksji polskiej części Litwy odpadnie
    stąd część producentów mleka, więc mleko w Polsce może
    podrożeć... ale dla kogoś niedobrze, a dla kogoś innego
    dobrze -- litewscy Litwini będą mieli tanie mleko, gdy
    od polskich Litwinów nauczą się hodowli krów... w Polsce
    człowiek nie może spokojnie wykonać tego, co mu Bóg nakazał,
    bo wszędzie są podglądacze, natomiast po tamtej stronie są
    ogromne pustkowia -- nie trzeba szukać miejsca do sikania...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-01-15 20:47:58
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 18:30:15 UTC+1 użytkownik Paweł Muszyński napisał:
    > (...)
    > To jeszcze dołóż Alior Kantor

    No dobra zaczęłąm zakłądać , ale doszłam do Regulamin Programu Rekomendacyjnego
    https://static.kantor.aliorbank.pl/repo/attachment/2
    0130822_Regulamin_PR_KW.pdf
    Ktoś bęzie chciał mieć jakieś kożyści? to proszę podać

  • 16. Data: 2014-01-15 20:56:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaMyszka" c...@g...co

    : Ktoś bęzie chciał mieć jakieś kożyści? to proszę podać

    Już Ci kiedyś mówiono o obowiązkach ogonka mysiego...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-01-16 00:08:59
    Od: a...@w...pl

    W dniu środa, 15 stycznia 2014 20:47:58 UTC+1 użytkownik JaMyszka napisała:

    > Ktoś będzie chciał mieć jakieś koRZyści? to proszę podać

    Będę niezmiernie wdzięczny za wykorzystanie tego kodu:
    8NFTXGHPN985

  • 18. Data: 2014-01-16 10:25:12
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2014 00:08:59 UTC+1 użytkownik a...@w...pl napisał:
> [...]

    Ups <zaczerwieniona> THx

    > Będę niezmiernie wdzięczny za wykorzystanie tego kodu:
    >
    > 8NFTXGHPN985

    Oki na zdrowie :)