  • 1. Data: 2007-02-12 17:39:10
    Temat: Gdzie znajdę ?
    Od: "EKRA" <l...@p...onet.pl>

    Gdzie znajdę kursy średnie NBP marki niemieckiej z lat 1993 do 2001 ?
    Googluję jakiś czas, ale bez rezultatu. Sprawę mam pilną.
    Podpowiedzcie.

    EKRA

  • 2. Data: 2007-02-12 18:11:59
    Temat: Re: Gdzie znajdę ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "EKRA" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nazywa się to chyba tabele kursów walut NBP i z tego co pamiętam, to jest
    publikowane chyba w Monitorze Polskim. Z tak odległymi może być kłopot ze
    znalezieniem w Internecie. Ale bywają w programach prawniczych. Na pewno
    pamiętam, ze były w formie tabel w takim programie PPP (Poradnik Prawny
    przedsiębiorcy). To było co a'la LEX, tylko wyprofilowany na firmę.

  • 3. Data: 2007-02-12 18:50:34
    Od: "EKRA" <l...@p...onet.pl>

    Ok - już znalazłam- na stronach arch. NBP w postaci arkuszy EXCEL

    Dzięki -