  • 21. Data: 2009-03-11 11:39:16
    Temat: Re: Gekko: Nie ma żadnego realnego kryzysu
    Od: k...@o...pl

    > k...@o...pl napisał(a):
    > Jak na razie w
    > >
    > A słyszałeś o inflacji, hiperinflacji? Wiesz kiedy te zjawiska występują?
    >
    > kc

    Ale to świadczy o niedoborze dóbr konsumpcyjnych i jest do opanowania, a mi się
    wydawało, że ciągle trąbi się o kryzysie nadprodukcji, co w Polsce jest brednią.
    Cały kociokwik bierze się aby przysłonić likwidację stoczni i przemysłu
    zbrojeniowego, a przez to nieudolność Popsiusiu. Dzisiaj ktoś przytaczał
    wypowiedź p. G dlaczeko siusiu spieprzało od władzy wrabiając p.Leppera.

  • 22. Data: 2009-03-11 12:28:52
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > gospodarka ma już prawie za sobą. Wtedy dynamika rozwoju była tak duża, że
    > C/Z był nieistotny. Teraz, kiedy rynek się nasycił C/Z musi się zbliżyć do
    > rozsądnych realiów.

    Nareszcie ktos chwyta. Szkoda ze nas tak mało ;)

    > Jaki sens jest inwestować w przedsięwzięcie nie przynoszące zysku? Wtedy
    > rozsądnie jest sprzedać takie akcje i obniżyć ich kurs.

    Dokładnie. Ceny zostały wydmuchane do abstrakcyjnych poziomów. Kupowano i
    sprzedawano nie tyle akcje co WYKRESY.
    Nie ma w tym niczego złego i taki handel pozwala na osiaganie godziwych
    zysków, tyle tylko ze dla tzw. gospodarki nie ma on znaczenia, powoduje
    jedynie przepływ pieniedzy z jednej kieszeni do drugiej:
    nic nowego nie powstaje, nic nie ubywa. A tzw. kryzys to zawirowania w
    świecie ogarniętym gorączką spekulacji. Owszem teraz dosiegnie on wielu
    zwykłych zjadaczy chleba bo następuje bolesny dla wszystkich powrót do
    normalności czyli do świata w którym żeby zarobić trzeba sie troche
    napracować.

    > Patrząc na powyższe i całą sytuację uważam, że WIG20 powyżej 1000 to bańka
    > spekulacyjna.

    O przepraszam 1000 pkt to moje - Copyright 2008 by root ;)

  • 23. Data: 2009-03-11 13:05:26
    Od: sorden <s...@w...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > Ale to świadczy o niedoborze dóbr konsumpcyjnych i jest do opanowania

    To swiadczy o drukowaniu forsy, na masowa skale!

    --
    in