  • 1. Data: 2011-06-26 19:50:17
    Temat: GetBank łyknął Allianza i...
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com>

    ... wtopa!

    Udałem się w ostatni piątek w godzinach popołudniowych do oddziału
    Allianz Banku (Rzeszów) w celu zamknięcia konta, a tu Pan nudzący się za
    biurkiem mówi, że oni już zakończyli migrację i mimo tego, że dopiero
    24-ty, to obsługę Allianz realizuje pobliski oddział Getinu. Udaję się
    więc z nadzieją na załatwienie sprawy... Niestety, na miejscu dowiaduję
    się, że do obsługi Allianz upoważniony jest JEDEN pracownik, akurat
    nieobecny z powodu sesji egzaminacyjnej na jego uczelni... Nikt inny nie
    może go zastąpić. Proponują przyjść w poniedziałek rano, bo po południu
    znowu jakieś egzaminy... Niestety ja rano nie mogę, więc dowiaduję się,
    że we wtorek egzaminów już nie ma i mogę przyjść o dowolnej porze :).

    Super! Jeżeli normą jest (i pozostanie), że klientów Allianz obsługuje
    tylko jeden pracownik w jednym oddziale w mieście, to chyba dobrym
    posunięciem jest to zamknięcie konta...

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2011-06-26 20:01:13
    Temat: Re: GetBank łyknął Allianza i...
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 21:50, Paweł Hadam pisze:
> [...]
    >
    > Super! Jeżeli normą jest (i pozostanie), że klientów Allianz obsługuje
    > tylko jeden pracownik w jednym oddziale w mieście, to chyba dobrym

    Nie wróży to dobrze... ale mam nadzieję, że kontakt z oddziałem już
    zakończyłem i ponownie będę tam jeśli zajdzie konieczność likwidacji
    konta ;) Jeśli 1 pracownik na oddział ma być normą to będzie bardzo
    ciekawie... jak mu coś wypadnie (jak teraz - sesja) to klienci będą
    odprawiani z kwitkiem :/ Mam nadzieję, że to sytuacja przejściowa i może
    jak odpalą nowy system i stronę transakcyjną to będzie to zintegrowane w
    istniejącym system getinu i zmigrowani klienci będą obsługiwani przez
    wszystkich pracowników...

    Paweł, a możesz napisać dlaczego rezygnujesz? Na razie bank zapewnia, że
    żadne warunki nie ulegają zmianie (nie zmienili przecież regulaminów ani
    TOiP) więc chyba sam rebranding nie jest powodem ucieczki? Chyba że tak
    bardzo nie lubisz L.Czarneckiego? ;)

  • 3. Data: 2011-06-26 20:32:55
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com>

    W dniu 2011-06-26 22:01, osa pisze:

> [...]
    > żadne warunki nie ulegają zmianie (nie zmienili przecież regulaminów ani
    > TOiP) więc chyba sam rebranding nie jest powodem ucieczki? Chyba że tak

    Ogólnie użytkowanie tego konta było dosyć przyjemne, szczegóły oferty
    pewnie znasz (ja mam pakiet Optimum). Przez ponad rok było to moje
    główne konto. W zasadzie to likwiduję rachunek z powodów mało istotnych:
    1. Ponieważ przez dłuższy okres czasu muszę posiadać konto i przelewać
    wynagrodzenie bezpośrednio do innego banku (warunek oferty promocyjnej
    kredytu), to nie chce mi się żonglować pomiędzy kontami w celu
    spełnienia warunku zwolnienia z opłaty.
    2. Brak niezależnego dostępu internetowego dla pełnomocnika - uciążliwe
    troszkę, jak żona chciała wykonać jakiś przelew, a "odbiornik" haseł SMS
    był ze mną w zupełnie innym miejscu. Z tego co wiem to nie ma tego
    problemu w przypadku rachunku wspólnego.
    3. Sprzedaż Allianz Banku skasowała darmowe ubezpieczenie od utraty
    pracy, które dokładano do konta. Chociaż wyłączenia były dosyć szerokie,
    to jednak była to jakaś wartość dodana.
    4. No i Pan Czarnecki... trochę się człowiek naczytał, nasłuchał...
    Wolę, żeby okres fuzji, transferów, dopasowania oferty odbył się bez
    mojego udziału. Mając kredytówkę Opena lepiej mieć konto gdzie indziej,
    jakby cały system miał paść podczas tej operacji. Osobiście poza KIS'em
    nie miałem styczności z bankami p. Czarneckiego, choć i tutaj przy
    wyrabianiu karty były małe zgrzyty, na szczęście generujące tylko zbędne
    okresy oczekiwania.

    Podsumowując, nie skreślam Allianz Banku pod nowym dowództwem, nie
    wykluczam powrotu w przyszłości do GetBanku (czy czegokolwiek co
    powstanie) jak oferta się już ustabilizuje i będzie mi odpowiadała. Na
    pewno nie rezygnuję z myślą "nigdy więcej".

    Życzę zadowolenia z nowego banku! Jeśli nie dotyczą Cię podane przeze
    mnie punkty i przenosiny do Get nic nie popsują, to powinieneś być
    usatysfakcjonowany.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2011-06-26 20:40:36
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 22:32, Paweł Hadam pisze:
> [...]
    > wynagrodzenie bezpośrednio do innego banku (warunek oferty promocyjnej
    > kredytu), to nie chce mi się żonglować pomiędzy kontami w celu
    nie dotyczy ;)
> [...]
    > 3. Sprzedaż Allianz Banku skasowała darmowe ubezpieczenie od utraty
    > pracy, które dokładano do konta. Chociaż wyłączenia były dosyć szerokie,
    nie korzystałem więc... nie dotyczy ;)
> [...]
    > nie miałem styczności z bankami p. Czarneckiego, choć i tutaj przy
    > wyrabianiu karty były małe zgrzyty, na szczęście generujące tylko zbędne
    U Czarneckiego mam tylko kilka lokat więc na razie (częste) problemy ich
    systemów mnie nie dotknęły... mam nadzieję że tak pozostanie w Get Banku
    a migracja nie odstrzeli konta w kosmos w czasie mojego pobytu poza
    granicami naszego kraju ;)
> [...]
    > powstanie) jak oferta się już ustabilizuje i będzie mi odpowiadała. Na
    > pewno nie rezygnuję z myślą "nigdy więcej".
    To mnie uspokoiłeś, jako (prawie) były klient Allianz Banku który ich
    już przetestowałeś

    > Życzę zadowolenia z nowego banku! Jeśli nie dotyczą Cię podane przeze
    > mnie punkty i przenosiny do Get nic nie popsują, to powinieneś być
    > usatysfakcjonowany.
    Dzięki za życzenia i informacje, mam nadzieję, że będzie tak jak piszesz :)

  • 5. Data: 2011-06-30 18:35:55
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 21:50, Paweł Hadam pisze:
    > Niestety, na miejscu dowiaduję się, że do obsługi Allianz upoważniony
    > jest JEDEN pracownik

    "Klienci Allianz Banku już teraz są delegowani przez pracowników do
    wyznaczonych placówek Getin Banku (...) Jak się dowiedzieliśmy, w
    placówkach Getin Banku jest tylko jedna osoba do obsługi klientów Get
    Banku."

    "W momencie ogłoszenia decyzji o sprzedaży Allianz Bank posiadał 58
    placówek bankowych, zatrudniał 650 osób i obsługiwał 73 tys klientów"

    za:
    http://prnews.pl/wojciech-boczon/allianz-bank-pomoze
    -uporzadkowac-biznesy-leszka-czarneckiego-62360.html

    Taki będzie standard, jeden wyznaczony pracownik na jeden oddział
    Getinu, który przejął obsługę klientów Allianza :( Wcześniej na jednego
    pracownika przypadało więc ~110 klientów, a teraz ~1250. Zmiana o rząd
    wielkości, więc całkiem spora zmiana... ale nie mam pojęcia czy 110 to
    mało, a 1250 to dużo ;) Wiecie jak wygląda ten stosunek w innych
    bankach? I jaka liczba klientów jest optymalna (nie ma kolejek, ale
    pracownicy się nie nudzą)?

  • 6. Data: 2011-07-01 15:01:03
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com>

    W dniu 2011-06-30 20:35, osa pisze:

> [...]
    > mało, a 1250 to dużo ;) Wiecie jak wygląda ten stosunek w innych
    > bankach? I jaka liczba klientów jest optymalna (nie ma kolejek, ale

    Hehehe, ale za to to nie Getin przejmuje Allianz, ale Allianz po zmianie
    nazwy na Getbank przejmie Getin i zmieni nazwę na Getin :)

    http://forsal.pl/artykuly/527287,getin_noble_bank_ma
    _polaczyc_sie_z_get_bankiem_w_kwietniu_2012_r.html

    Zamieszanie będzie potężne :) Miejmy nadzieję, że nie skupi się na
    klientach...

    Pozdrawiam,
    Paweł