  • 11. Data: 2012-05-23 23:01:30
    Temat: Re: Getbank - wprowadzenie opłat
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 May 2012 20:51:36 +0200, Jacek Midura napisał(a):

    > Miałem na myśli konto oszczędnościowe i osobiste w tym samym banku,
    > żeby mieć dostęp do pieniędzy bez czekania na Elixir.

    Zakładasz sobie BGŻ i bonusem i masz wszystko w jednym banku.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2012-05-23 23:29:03
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-05-23, o godz. 21:01:30
    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Zakładasz sobie BGŻ i bonusem i masz wszystko w jednym banku.

    No niby w jednym, ale przelewy jednak online nie chodzą, przynajmniej
    tak tu na grupie wyczytałem.

    A co do samego GetBanku - dla równowagi opowiem jakie jaja się dzieją,
    jak zabraknie kasy na koncie na wykonanie przelewu z przyszłą datą. Po
    pierwsze: bank przypomina SMSem, że kasy brakło, ale późnym wieczorem w
    dniu, na który przelew był nastawiony (właśnie tak - wtedy, kiedy
    już jest po herbacie). Po drugie: taki przelew nie ma statusu
    "odrzucony", a "zamknięty" - dokładnie tak samo jak przelewy, które
    wykonały się poprawnie. Jak przegapisz SMSa - jesteś ugotowany, chyba
    że ktoś ma zwyczaj przeglądać wszystkie zamknięte przelewy żeby
    sprawdzić, czy na pewno poszły. Po trzecie - jeśli nawet znajdziesz ten
    przelew w historii i nadal chcesz go wysłać (choć już jest po terminie)
    - nie ma guziora "Wyślij jeszcze raz". Trzeba przelew od nowa ręcznie
    wklepywać.

    Czy ma ktoś pomysł, co można tu było jeszcze durniej wymyślić?

    --
    Jacek Midura