-
31. Data: 2014-11-12 07:59:37
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: lolekanabolek <l...@g...com>
W dniu 2014-11-11 20:29, m7marek pisze:
>
> Użytkownik "m7marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:m3t85u$9r0$1@usenet.news.interia.pl...
>> No i ja też stałem się ofiarą ich konsolidacji i zmiany interfejsu.
>> Na koncie 500zł, chciałem wykonać przelew z konta na 400zł, system się
>> wywalił, nie zdążyłem potwierdzić kodem SMS, nawet go nie dostałem.
>> Loguję się ponownie, tym razem udało się wykonac przelew na 400zł.
>> Po dwóch godzinach robię jeszcze przelew na 1zł i
>> przechodzi, ale dostępne środki nagle -301zł, jakaś blokada 400zł,
>> choć w oczekujących potwierdznia nie ma.
>> I choć mam jeszcze 99zł nie mogę wykonać już przelewu, bo brak środków.
>> W między czasie przychodzi zaległy SMS z kodem, już nie potrzebnym.
>> Totalna porażka.
>
> naprawiło się dopiero teraz, blokada zniknęła, po paru godzinach
a u mnie blokada jeszcze wisi, konto na minusie ciągle jest, przelew
robiłem wczoraj przez apkę na telefonie.
Za to totalnie zrobili syf w zdefiniowanych odbiorcach. Wykasowali
skrócony opis odbiorcy. Mam zdefiniowane tutaj swoje rachunki w innych
bankach i teraz nie wiem, który jest który. Wszędzie widzę tylko "imię i
nazwisko". Szukaj teraz odpowiedniego rachunku
--
Pozdrawiam
Marcin "lolekanabolek"
-
32. Data: 2014-11-12 08:25:54
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: radar <_sara_@_post_._pl_>
W dniu 2014-11-11 o 00:56, janek z pola pisze:
> Ja sie kulturalnie pytam, co pierdalnelo w Getin Bank, ze 18 godzin po
> pierwotnie planowanej dacie udostepnienia bankowosci elektronicznej, nadal
> nie ma mozliwosci nawet zalogowania sie do tejze. Jednoczesnie Getin Bank
> ciagle przesuwa planowamy moment otwarcia bankowosci elektronicznej.
Mnie się najpierw zablokowała aplikacja mobilna, teraz też dostęp
internetowy padł, próba połączenia na partyline niemożliwa (rozłącza po
25min oczekiwania). Gdyby to było moje podstawowe konto... piii...
--
radar
-
33. Data: 2014-11-12 08:49:01
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: radar <_sara_@_post_._pl_>
W dniu 2014-11-12 o 08:25, radar pisze:
> Mnie się najpierw zablokowała aplikacja mobilna, teraz też dostęp
> internetowy padł, próba połączenia na partyline niemożliwa (rozłącza po
> 25min oczekiwania). Gdyby to było moje podstawowe konto... piii...
Dodzwoniłem się w końcu po pół godzinie aby się dowiedzieć, że nie
odblokują mi konta bo mają awarię :)
--
radar
-
34. Data: 2014-11-12 11:52:19
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "janek z pola" napisał w wiadomości
>Ja sie kulturalnie pytam, co pierdalnelo w Getin Bank, ze 18 godzin
>po
>pierwotnie planowanej dacie udostepnienia bankowosci elektronicznej,
>nadal
>nie ma mozliwosci nawet zalogowania sie do tejze. Jednoczesnie Getin
>Bank
>ciagle przesuwa planowamy moment otwarcia bankowosci elektronicznej.
Jak to w informatyce - zdarza sie.
Cos, co wydawalo sie prosta operacja nagle sie komplikuje i co gorsza
nikt nie wie dlaczego ..
J.
-
35. Data: 2014-11-12 12:22:16
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>
A kojarzy ktos, gdzie w nowym systemie znajde blokady dla kart (KK najlepiej?)
-
36. Data: 2014-11-12 18:12:03
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2014-11-11 11:33, osa pisze:
> Za to pojawił mi się jako aktywny ROR z Getinu, którego umowę
> wypowiedziałem na początku roku i w starym systemie go nie widziałem.
> Napisałem do tych geniuszy przez system... ciekawe co odpiszą...
Odpowiedź jest przerażająca:
informuję, że realizacja dyspozycji zamknięcia konta jest realizowana w
przeciągu 30 dni, lecz Pana dyspozycja nie widnieje w chwili obecnej na
liście realizowanych wypowiedzeń. Proszę o wskazanie, kiedy przesyłał
Pan formularz wypowiedzenia, gdyż dokumenty nie dotarły jeszcze do
stosownej jednostki Banku
Od 6. lutego widać jeszcze nie minęło 30 dni w GNB.
-
37. Data: 2014-11-12 19:27:31
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: xbartx <b...@h...net>
W dniu 12.11.2014 o 18:12, osa pisze:
> Od 6. lutego widać jeszcze nie minęło 30 dni w GNB.
Nowy system nowe możliwości :)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
38. Data: 2014-11-12 19:29:03
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: xbartx <b...@h...net>
W dniu 12.11.2014 o 12:22, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
> A kojarzy ktos, gdzie w nowym systemie znajde blokady dla kart (KK najlepiej?)
>
Na logikę to szukałbym gdzieś w kartach ;)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
39. Data: 2014-11-13 10:48:22
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: Pete <n...@n...com>
W dniu 2014-11-12 o 18:12, osa pisze:
> W dniu 2014-11-11 11:33, osa pisze:
>> Za to pojawił mi się jako aktywny ROR z Getinu, którego umowę
>> wypowiedziałem na początku roku i w starym systemie go nie widziałem.
>> Napisałem do tych geniuszy przez system... ciekawe co odpiszą...
>
>
> Odpowiedź jest przerażająca:
>
> informuję, że realizacja dyspozycji zamknięcia konta jest realizowana w
> przeciągu 30 dni, lecz Pana dyspozycja nie widnieje w chwili obecnej na
> liście realizowanych wypowiedzeń. Proszę o wskazanie, kiedy przesyłał
> Pan formularz wypowiedzenia, gdyż dokumenty nie dotarły jeszcze do
> stosownej jednostki Banku
>
> Od 6. lutego widać jeszcze nie minęło 30 dni w GNB.
Też to swego czasu przechodziłem.
Jak nie masz kwitka od poleconego, to pozostaje tylko reklamacja.
U mnie jeszcze naliczali po 10PLN/miesiąc opłaty za prowadzenie rachunku.
A dowiedziałem się, że nie zamknęli jak mnie dział windykacji zaczął
ścigać za 60PLN debetu na koncie.
--
Pete
-
40. Data: 2014-11-13 13:24:18
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: "as" <N...@p...onet.pl>
Mam konto w getinonline i do tej pory przymykałem oko na drobne
niedogodności, ale ten weekend przeważył szalę.
Płacę czynsz do 10-tego więc spokojnie chciałem zapłacić w poniedziałek
(dzień roboczy), bo system miał działać od 7-mej rano.. Termin ten
przesuwali kilka razy więc dopiero we wtorek 11-go listopada zleciłem
przelew i potwierdziłem SMS-em. Jakież było moje zdziwienie gdy dziś
(13-tego) logując się zauważyłem że przelew ma ciągle status niewykonany..
Dużo ludzi dzwoni w sprawie problemów z logowaniem więc trochę posiedziałem
na telefonie by w końcu dowiedzieć się, że problem jest globalny i nie
wiadomo czy przelew w ogóle wyjdzie i kiedy wyjdzie.. Nie polecił mi
wysyłania nowego przelewu bo on też na razie nie ma szans wyjść, a gdy
naprawią problem to wyjdą oba, albo żaden.