-
41. Data: 2014-11-13 18:23:00
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2014-11-13 10:48, Pete pisze:
>
> Też to swego czasu przechodziłem.
> Jak nie masz kwitka od poleconego, to pozostaje tylko reklamacja.
> U mnie jeszcze naliczali po 10PLN/miesiąc opłaty za prowadzenie rachunku.
>
> A dowiedziałem się, że nie zamknęli jak mnie dział windykacji zaczął
> ścigać za 60PLN debetu na koncie.
>
U mnie na rachunku 0 bo był zamknięty aż do migracji. Mam podpisane
przez pracownika w "oddziale" pismo więc pewnie to po prostu
(standardowy) burdel w GNB. To był rachunek zmigrowany ze starego
Allianza więc pewnie dlatego nie widzą wypowiedzenia w systemie. Ale to
GNB a tam mam przeboje permanentne więc jakoś szczególnie ta sytuacja
mnie nie dziwi.
-
42. Data: 2014-11-13 22:45:45
Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Od: janek z pola <a...@e...pl>
janek z pola wrote:
> www2 wrote:
>
>> Juz ruszylo. nice. ladny...
>
> Ja się niestety nie przekonam czy ładny, ponieważ okazało się że należy
> podpisać zupełnie nową umowę na bankowość elektroniczną. Jakby idioci z
> Getin Bank wspomnieli o tym wcześniej, to bym to wczoraj załatwił w
> oddziale.
>
Byłem dzisiaj w oddziale. Ogólnie burdel to chyba za małe słowo na opis tego
jak Getin Noble Bank SA podchodzi do nowej bankowosci elektronicznej dla
posiadaczy rachunkow w Getin Bank (tj. rachunkow otwieranych w prawdziwych
oddzialach).
Ogólnie w systemach oddziałowych nie widać w ogóle informacji o tym, że dany
klient ma do podpisania nową umowę Bankowości Elektronicznej. Tzn. pracownik
w oddziale nie może stwierdzić czy klient ma taką umowę podpisaną czy nie
ma. Mało tego - pracownicy w oddziałach nic nie wiedzą o nowych umowach na
dostęp do Bankowości Elektronicznej.
Konsekwencją tej niewiedzy jest brak możliwości podpisania umowy na
bankowość elektroniczną w oddziale. Nie wiem jak oni to sobie wyobrażają
jakbym był nowym klientem. Czyżby wzięli wtedy ode mnie numer telefonu oraz
e-mail w oddziale i dali login i pierwsze hasło do BE i umowę do BE też bym
podpisywał elektronicznie samodzielnie przez internet? Coś mi się wydaje że
jednak nie. Ale oddział się upiera że właśnie tak by było.
Wychodzi zatem na to, że skoro nie można tej umowy podpisać w oddziale, a ja
nie chcę podpisywać umowy elektronicznie (bo w kontaktach z Getin Noble Bank
SA nie chcę mieć żadnych dokumentów podpisywanych elektronicznie) to chyba
będę się musiał pożegnać z tym bankiem.
Na razie zgłosiłem reklamację na niemożność podpisania umowy w odziale.
Czy ktoś może zna kogoś kto otwierał konto w Getin Bank po 11 listopada 2014
i jak takiemu klientowi został otwarty dostęp do bankowości elektronicznej?
--
Wysłane z pola.