  • 1. Data: 2009-11-04 16:52:39
    Temat: Getin Bank na plus czy na minus
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Witam,

    Miałem dzisiaj telefon z tegoż pseudo banku z informacja że za kilka dni
    kończą mi się lokaty i żebym nie zapomniał przyjść do oddziału w celu
    odebrania gotówki po potem będzie opłata. I tu dla nich plus za informowanie
    o tym klientów.

    Z tym że ja lokaty zakładałem przez net więc w takim wypadku żadnych opłat
    nie może być i kasa sama spływa na konto. I za to minus bo sami nie wiedzą
    jakie klient ma założone lokaty i jakie ma konto.

    Była to chyba jakaś praktykanta bo nie miała dostępu nawet do komputera
    tylko dali jej kartkę z informacjami o lokatach i obdzwaniała klientów :)

    Damian

  • 2. Data: 2009-11-04 17:09:08
    Temat: Re: Getin Bank na plus czy na minus
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Damian Niusy wrote:

    > żebym nie zapomniał przyjść do oddziału w celu odebrania gotówki po potem będzie
    opłata

    > lokaty zakładałem przez net więc w takim wypadku żadnych opłat nie może być

    no to sumarycznie proponuje minus za dezinformowanie klienta i potencjalne
    narazenie na niepotrzbna wycieczke do oddzialu oraz stanie w kolejce :)

  • 3. Data: 2009-11-04 18:14:22
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Była to chyba jakaś praktykanta bo nie miała dostępu nawet do komputera
    > tylko dali jej kartkę z informacjami o lokatach i obdzwaniała klientów :)

    Zostało mi u nich chyba 10 złotych na rorze w e-getinie. Czekam az minie
    rok i oleje ich totalnie.
    Chyba sie przewieźli na tych opłatach karnych za zrywanie lokat nawet po
    jednym dniu po odnowieniu. Moja sąsiadka jak zobaczyła , ze ma taka klauzulę
    w umowie, to sie po prostu wściekła. Przypilnowała co do dnia
    trzymiesięcznego terminu iposzła zlikwidować nie zwracając nawet uwagi na
    oprocentowanie. Powiedziała im ,że mają złodziejskie metody i nie chce miec
    nic wspólnego z takim "bankiem".

    azot

  • 4. Data: 2009-11-05 13:44:00
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Była to chyba jakaś praktykanta bo nie miała dostępu nawet do komputera
    > tylko dali jej kartkę z informacjami o lokatach i obdzwaniała klientów :)

    Nie praktykantka a pracownik zewnętrznego Call Center zapewne(może z Czech
    lub Słowacji nawet;).
    Dostali baze do obdzwonienia i dzwonią a do żadnych innych danych dostępu
    nie mają(i dobrze)

    Krzysiek