  • 1. Data: 2009-08-13 13:49:14
    Temat: Getin Bank - nowy cennik od 1 września
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Właśnie przyszedł do mnie wraz z wyciągiem nowy cennik. Największe
    zmiany, jakie widzę dla konta internetowego (nie e-GETIN) to zwiększenie
    opłat: za zamknięcie konta przed upływem roku oraz przejście na e-GETIN
    (choć w placówce nie chcą tego zrobić). Obie wynoszą po 100 zł (2x
    więcej niż dotychczas).

  • 2. Data: 2009-08-13 14:00:26
    Temat: Re: Getin Bank - nowy cennik od 1 września
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    XYZ wrote:

    > Właśnie przyszedł do mnie wraz z wyciągiem nowy cennik. Największe
    > zmiany, jakie widzę dla konta internetowego (nie e-GETIN) to zwiększenie
    > opłat: za zamknięcie konta przed upływem roku

    tak z ciekawosci, e-getin to umowa na czas okreslony, ze jest kara umowna,
    czy tak po prostu sobie wymyslila oplate za wypowiedzenie umowy? :)

  • 3. Data: 2009-08-13 14:21:20
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:h615l7$jul$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zamknięcie konta przed upływem roku oraz przejście na e-GETIN (choć w
    > placówce nie chcą tego zrobić). Obie wynoszą po 100 zł (2x więcej niż

    czy jakies inne dodatkowe oplaty dla kon inter.- nie e-getinowych?
    czy mozna w jakis sposob wylaczyc sms po kazdym logowaniu do GB24? Wlaczyli
    mi to kiedys przy zakladaniu dostepu do TOP, jak wczesniej mialem sam ROR to
    byl bez sms.
    Po licho mam zmieniac na e-getin, skoro chca za to dodatkowa kase.

  • 4. Data: 2009-08-13 21:10:51
    Od: "eg" <e...@w...pl>

> [...]
    > zamknięcie konta przed upływem roku oraz przejście na e-GETIN (choć w
    > placówce nie chcą tego zrobić). Obie wynoszą po 100 zł (2x więcej niż

    Ciekawe, czy dla starych klientow bedzie obowiazywala stara oplata czy nowa.
    Tak de facto mimo nazwania tego oplata ma charakter kary umownej. Moze jakis
    UOKiK powinien wkroczyc do akcji....