  • 1. Data: 2011-05-02 10:52:24
    Temat: Getin - Lokata maja na 5,7% na 2 miesiące
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,
    Chyba jeszcze nikt nie pisał.
    Getin oddziałowy ma nową lokatę - Lokatę maja, na 5,7% bezbelkowe na 2
    miesiące.
    Niestety narazie link do regulaminu jest nieaktywny, więc warunków
    szczegółowych brak.
    Jedynie krótka * spod tabeli z oprocentowaniem:

    Klient może posiadać max. 5 lokat standardowych założonych w placówkach i
    max. 7 Lokat Maja (łączna kwota Lokat Maja nie może przekraczać 100 tys.
    zł). Lokata Maja i Lokata Słoneczna odnawiają się na warunkach standardowej
    lokaty z codziennym naliczaniem odsetek. Na Lokacie Maja można ulokować
    wyłącznie nowe środki, tj. nadwyżkę powyżej salda środków złotowych Klienta
    (wg stanu na dzień 27.04.2011 r.). Lokata Maja jest dostępna wyłącznie w
    placówkach, oferta obowiązuje od 02.05.2011 r. do 31.05.2011 r.

    Pozdrawiam i jakby ktoś miał dostęp do regulaminu to prosze o informacje.
    Bartnick

  • 2. Data: 2011-05-02 12:02:15
    Temat: Re: Getin - Lokata maja na 5,7% na 2 miesiące
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Bartnick" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Na Lokacie Maja można ulokować wyłącznie nowe środki, tj. nadwyżkę powyżej
    >salda środków złotowych Klienta (wg stanu na dzień 27.04.2011 r.).

    Czyzby sie obawiali, ze ludki beda likwidowac
    dopiero co zalozone lokaty ? :D

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-02 18:20:01
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Getin oddziałowy ma nową lokatę - Lokatę maja, na 5,7% bezbelkowe na 2
    > miesiące.
    > Niestety narazie link do regulaminu jest nieaktywny, więc warunków
    > szczegółowych brak.

    W tym samym czasie oddzial onlajnowy atakuje 0.06% gorsza "lokata na start":

    Oproc.: 5,64% (co odpowiada oprocentowaniu 7% w skali roku na zwykłej
    lokacie**)
    Okres: 2 miesiące (z codzienną kapitalizacją odsetek)
    Kwota minimalna: 500 PLN

    No i nie trzeba spacerowac do oddzialu - choc ciezko mi uwierzyc,
    ze getin naprawde dal taki warunek :)

  • 4. Data: 2011-05-02 20:20:22
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.05.2011 20:20, Q wrote:
    > No i nie trzeba spacerowac do oddzialu - choc ciezko mi uwierzyc,
    > ze getin naprawde dal taki warunek :)

    A jak ją założyć przez Internet?

  • 5. Data: 2011-05-02 20:33:08
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > A jak ją założyć przez Internet?

    Niewykonalne.

  • 6. Data: 2011-05-02 20:52:44
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.05.2011 22:33, wiatrak wrote:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Niewykonalne.

    Ale Q napisał "nie trzeba spacerowac do oddzialu", więc może zna sposób...

  • 7. Data: 2011-05-02 21:08:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ale Q napisał "nie trzeba spacerowac do oddzialu", więc może zna sposób...

    Chodzilo mi, ze z zalozeniem lokaty w getinonline nie trzeba spacerowac
    i ze ciezko mi uwierzyc, ze w getinie (bez online) dali zakladanie tylko w
    oddziale.

    Nie mam powodow, zeby nie wierzyc Bartnickiemu -
    - po prostu ten holding coraz bardziej mnie zadziwia :).

  • 8. Data: 2011-05-02 21:24:53
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "Q" <n...@s...pl> wrote in message news:ipmsi6$j6d$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > lokacie**)
    > Okres: 2 miesiące (z codzienną kapitalizacją odsetek)

    Za to kwota maksymalna to tylko 10 000 PLN. Dodatkowo w GetinOnline lokatę
    "na start" można mieć tylko jedną i tylko raz. W porównaniu do max 7 lokat
    "majowych" w marmurku Getina, każda po max 14 500 PLN (łącznie do 100k), to
    lekka bida.

    Pozdrawiam serdecznie,
    maciek

  • 9. Data: 2011-05-02 22:31:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Bartnick" <a...@S...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > złotowych Klienta (wg stanu na dzień 27.04.2011 r.). Lokata Maja jest
    > dostępna wyłącznie w placówkach, oferta obowiązuje od 02.05.2011 r. do

    chyba dowcip w tej lokacie jest taki, ze ona musi odnawiac sie automatycznie
    i wiekszosc, uwazaja, nie przyjdzie tak szybko po lokate i zosatnie ona na
    nastepny okres na niskiej stawce.

  • 10. Data: 2011-05-02 22:59:32
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > chyba dowcip w tej lokacie jest taki, ze ona musi odnawiac sie
    > automatycznie i wiekszosc, uwazaja, nie przyjdzie tak szybko po lokate i
    > zosatnie ona na nastepny okres na niskiej stawce.

    Nie widzę, żeby gdzieś bylo napisane, że odnowienie jest obligatoryjne.
    Wydaje mi się, że można zlecić na zakończenie przelew na dowolny rachunek.

    Pozdrawiam serdecznie,
    maciek