  • 1. Data: 2013-10-31 10:45:13
    Temat: Getin Online - zszedł na psy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    No i wyłączono możliwość logowania ze starszych przeglądarek niż
    rekomendowane nowe śmieci multimedialne:
    "Aby w pełni korzystać z nowego wyglądu Bankowości Internetowej
    Getin Bank wymagana jest aktualizacja przeglądarki do wersji: "

    Mogę sobie teraz tylko nacisnąć "Wyloguj". Prościej chyba będzie
    wysłać wypowiedzenie. Nic atrakcyjnego w tym banku już nie ma.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 2. Data: 2013-10-31 12:33:02
    Temat: Re: Getin Online - zszedł na psy
    Od: Michal Zapalowski <g...@g...de>

    On Thu, 31 Oct 2013 10:45:13 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > "Aby w pełni korzystać z nowego wyglądu Bankowości Internetowej
    > Getin Bank wymagana jest aktualizacja przeglądarki do wersji: "
    >
    > Mogę sobie teraz tylko nacisnąć "Wyloguj". [..]

    Fuksiarz! U mnie, w teoretycznie 'koszernej' Operze 12, ekran blokuje
    jakieś debilne info o bankowości mobilnej z nieaktywnym przyciskiem
    'dalej', więc nawet wylogować się nie mogę. :D

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 3. Data: 2013-10-31 14:26:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 31 Oct 2013 10:45:13 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > No i wyłączono możliwość logowania ze starszych przeglądarek niż
    > rekomendowane nowe śmieci multimedialne:

    Czyli jakich konkretnie?

    Jeśli odpowiesz IE6/7/8, to bardzo dobrze, że Cię spuścili na szczaw.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2013-10-31 22:31:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Oct 2013 12:33:02 +0100, Michal Zapalowski
    <g...@g...de> wrote:
    > Fuksiarz! U mnie, w teoretycznie 'koszernej' Operze 12, ekran
    blokuje
    > jakieś debilne info o bankowości mobilnej z nieaktywnym przyciskiem
    > 'dalej', więc nawet wylogować się nie mogę. :D

    W Aliorze obchodzę problem starej przeglądarki używając wersji
    mobilnej systemu. Jest szybko, prosto i tylko to co potrzeba.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2013-11-01 00:05:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2013 14:26:34 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Czyli jakich konkretnie?
    > Jeśli odpowiesz IE6/7/8, to bardzo dobrze, że Cię spuścili na szczaw.

    A czemu ?
    Co jest zlego w starym dobrym html, ktory nawet IE6 pokazuje dobrze ?

    J.

  • 6. Data: 2013-11-01 08:04:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Nov 2013 00:05:40 +0100, J.F. napisał(a):

    > A czemu ?
    > Co jest zlego w starym dobrym html, ktory nawet IE6 pokazuje dobrze ?

    Jak kod strony trzyma się standardów to jest jak najbardziej ok gorzej
    jak ludzie używają przeglądarki, która jest strasznie dziurawa.

    Xenocide

  • 7. Data: 2013-11-03 18:36:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 1 Nov 2013 07:04:21 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Jak kod strony trzyma się standardów

    Jakich standardów? Tych, które te zabytki nie obsługują i trzeba stawać na
    głowie, by jakoś to wszystko działało i wyglądało?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2013-11-03 21:33:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2013 18:36:14 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Jakich standardów? Tych, które te zabytki nie obsługują i trzeba stawać na
    > głowie, by jakoś to wszystko działało i wyglądało?

    Tzn jakis nowych rozszerzen, ktore nie wiadomo po co mialby bank
    stosowac na swoich stronach ?

    W koncu mbank dzialal dobrze w gdzies w 2000 roku.

    J.

  • 9. Data: 2013-11-04 10:33:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 3 Nov 2013 21:33:00 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tzn jakis nowych rozszerzen, ktore nie wiadomo po co mialby bank
    > stosowac na swoich stronach ?

    Archaiczny javascript, luki bezpieczeństwa w więkoszości niezałatane, brak
    wielu nowych funkcji i dodatkowe nakłady na zapewnienie zgodności z takimi
    zabytkami.

    > W koncu mbank dzialal dobrze w gdzies w 2000 roku.

    Fakt, zostawmy sieć w stanie jak w 2000 roku, po co iść do przodu...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2013-11-04 12:31:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    >Archaiczny javascript,

    A teraz jest cos innego ?

    >luki bezpieczeństwa w więkoszości niezałatane,

    Ja mowie o standardzie strony, nie dziurach w przegladarkach.

    > brak wielu nowych funkcji

    Potrzebnych ?

    >i dodatkowe nakłady na zapewnienie zgodności z takimi zabytkami.

    Potrzebnych ? Czy wystarczy trzymac sie powszech standardow.

    >Fakt, zostawmy sieć w stanie jak w 2000 roku, po co iść do przodu...

    Jasne, idzmy do przodu, niech strona gra, buczy, filmy pokazuje,
    megabajty animacji laduje - bez tego sie przeciez zle przelew wysyla

    J.