-
1. Data: 2009-10-19 17:01:01
Temat: Getin VISA i reklamacja do pół roku
Od: "Szymon" <x...@o...pl>
Niedawno miałem okazję złożyć reklamację dotyczącą nienależnego pobrania
odsetek na karcie Getina. Na infolinii od ręki powiedzieli, że to wina banku
(spłata całości w GP), jednak po złożeniu pisemnej reklamacji dowiedziałem
się, iż Bank, w wyniku wewnętrznych procedur, ma czas do 180 dni na jej
rozpatrzenie.
Nieźle... wkrótce minie miesiąc i na razie ani widu ani słychu... Dodam, że
kwota naliczonych % liczona w setkach złotych...
--
Pozdrawiam
Szymon
-
2. Data: 2009-10-19 18:20:57
Temat: Re: Getin VISA i reklamacja do pół roku
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hbi5ut$6oj$...@n...dialog.net.pl...
> Niedawno miałem okazję złożyć reklamację dotyczącą nienależnego pobrania
> odsetek na karcie Getina. Na infolinii od ręki powiedzieli, że to wina
> banku (spłata całości w GP), jednak po złożeniu pisemnej reklamacji
> dowiedziałem się, iż Bank, w wyniku wewnętrznych procedur, ma czas do 180
> dni na jej rozpatrzenie.
> Nieźle... wkrótce minie miesiąc i na razie ani widu ani słychu... Dodam,
> że kwota naliczonych % liczona w setkach złotych...
U mnie reklamację dotyczącą około 50 zł rozpatrują już ponad miesiąc. Wina
także ewidentnie po stronie banku. Standardy reklamacyjne - żenada.
-
3. Data: 2009-10-20 07:19:39
Temat: Re: Getin VISA i reklamacja do pół roku
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Mon, 19 Oct 2009 20:20:57 +0200, MarekZ napisał(a):
> U mnie reklamację dotyczącą około 50 zł rozpatrują już ponad miesiąc.
> Wina także ewidentnie po stronie banku. Standardy reklamacyjne - żenada.
Jak i większość banku, żeby nie powiedzieć całego banku ;)
--
xbartx
-
4. Data: 2009-10-20 20:38:49
Temat: Re: Getin VISA i reklamacja do pół roku
Od: "Zdenio" <z...@w...pl>
Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hbi5ut$6oj$1@news.dialog.net.pl...
> Niedawno miałem okazję złożyć reklamację dotyczącą nienależnego pobrania
> odsetek na karcie Getina. Na infolinii od ręki powiedzieli, że to wina
> banku (spłata całości w GP), jednak po złożeniu pisemnej reklamacji
> dowiedziałem się, iż Bank, w wyniku wewnętrznych procedur, ma czas do 180
> dni na jej rozpatrzenie.
> Nieźle... wkrótce minie miesiąc i na razie ani widu ani słychu... Dodam,
> że kwota naliczonych % liczona w setkach złotych...
mojej znajomej PKO S.A. reklamacje na 17 złotych rozpatrywało ok 4-5
miesiecy. dzwonic i dopytujac sie co miesiac co sie dzieje z reklamacja