  • 21. Data: 2020-04-30 14:29:49
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Apr 2020 01:52:36 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Aha, czyli jednak dwa osobne kredyty/limity (pewnie w różnych wysokościach), dwa
    osobne rachunki do spłat, dwa osobne wyciągi?

    Jedna umowa kredytowa, limit taki sam (być może łączny -- nie sprawdzałem, bo
    wysoki), jeden rachunek do spłat, jeden wyciąg (łączony dla obu kart, ale
    transakcje rozbite na 2 karty).

    > Więc jedyne, co pozostaje getouto-psiejsko-czarodziejskie to to, że masz - czy
    raczej miałeś - wydaną do jednego z tych rachunków jedynie naklejkę, bez "normalnej"
    plastikowej karty.
    > To mogło mieć swoją zaletę, bo ZTCP KK "plastikowe" w getoucie do bezpłatności
    wymagają 5 pyknięć miesięcznie - więc jak plastiku nie miałeś to nie musiałeś się
    starać o bezpłatność (choć być może musiałeś zapłacić za samą naklejkę).

    Wszystko free. O pyknięciach nic nie wiem, i tak miałem więcej.

    > A teraz, jak zastrzegli naklejkę, to jednak do tego rachunku wydali plastik. Bez
    pytania. I bez pytania zaczną pobierać opłaty, jeśli nie będziesz go używał ;P

    Zhakowałem system -- nie aktywowałem karty :)

    > Długo jeszcze będziesz czekał z wypowiedzeniem umowy?

    Nigdy nie wypowiem -- KK świetna (darmo i za granicą nie do pobicia).

    > Ja nie pytam, czego używasz do transakcji netowych, tylko czy możliwe jest
    zrobienie IO używając numeru naklejki - czyli czy masz do niej CVC2?

    Nie wiem, kartę już zutylizowałem. Nigdy nie robiłem nią IO.

  • 22. Data: 2020-04-30 17:09:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 14:34:18 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

> [...]
    > wysoki), jeden rachunek do spłat, jeden wyciąg (łączony dla obu kart, ale

    Aaa, no to jednak mataczysz, a jest naprawdę getoutowo-psiejsko-czarodziejsko.
    Jak jedna umowa to jeden limit i jeden rachunek - i jeden wyciąg, a na nim obie
    karty.

    Bo ogólnie naklejka jest traktowana po prostu jako karta dodatkowa - i tutaj możliwe
    jest wydanie karty dodatkowej dla tego samego klienta, który ma do tego rachunku
    kartę główną.
    Bo niestety drugiego plastiku jako karty dodatkowej, jeśli masz kartę główną, nie
    dostaniesz, a przynajmniej w citku - jako że tam można wnioskować o kartę dodatkową
    przez net, to dla testu spróbowałem zawnioskować o kartę dodatkową dla siebie - ale
    się połapali i nie dali - po PESELu poznali ;(

    Ale żeby karta główna była visa, a dodatkowa - czy to naklejka, czy plastik (jak
    teraz dostałeś) - MC, to tego nie ma chyba w żadnym innym banku.

> [...]
    starać o bezpłatność (choć być może musiałeś zapłacić za samą naklejkę).

    > Wszystko free. O pyknięciach nic nie wiem, i tak miałem więcej.

    Skoro to MC to dodatkowa to problemu nie ma - te są bez opłat, to nie milek.

    pytania. I bez pytania zaczną pobierać opłaty, jeśli nie będziesz go używał ;P

    > Zhakowałem system -- nie aktywowałem karty :)

    Uważaj, bo mogą mieć firewalla jak np. mBąk "opłaty pobierane są również za karty
    wysłane, a nie aktywowane" ;>

    > Nigdy nie wypowiem -- KK świetna (darmo i za granicą nie do pobicia).

    Kurde, no dla takiego psiejsko-czarodziejsko to ja się chyba też w końcu do getoutu
    zapiszę - zadzwonię spytać, czy to naprawdę możliwe.

    zrobienie IO używając numeru naklejki - czyli czy masz do niej CVC2?

    > Nie wiem, kartę już zutylizowałem. Nigdy nie robiłem nią IO.

    I pewnie się nie dało, a numer do 3D-Secure karta miała tylko dla picu.
    Pewnie też dlatego usunęło Ci ten numer dla karty głównej - skoro ten sam PESEL i ten
    sam rachunek, to przy usuwaniu jednej karty usunęło i z drugiej. Tzn. na pewno nie
    jest to poprawne działanie, ale jakieś wytłumaczenie się rodzi.
    Dobrze, że zastrzegając naklejkę nie zastrzegli karty głównej - choć kto wie,
    sprawdzałeś, czy działa, od czasu jak zastrzegli naklejkę?
    Bo może teraz działać będzie tylko ta plastikowa MC - jako karta główna?

  • 23. Data: 2020-04-30 17:24:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Apr 2020 08:09:44 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Kurde, no dla takiego psiejsko-czarodziejsko to ja się chyba też w końcu do getoutu
    zapiszę - zadzwonię spytać, czy to naprawdę możliwe.

    Tylko sprawdź darmowość -- ja ją mam w spadku po karcie Keep It Simple
    (OpenFinance).

    > Dobrze, że zastrzegając naklejkę nie zastrzegli karty głównej - choć kto wie,
    sprawdzałeś, czy działa, od czasu jak zastrzegli naklejkę?
    > Bo może teraz działać będzie tylko ta plastikowa MC - jako karta główna?

    KK Visa działa.
    W serwisie naklejka figuruje jako zastrzeżona.

  • 24. Data: 2020-04-30 17:39:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 17:24:50 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    getoutu zapiszę - zadzwonię spytać, czy to naprawdę możliwe.

    > Tylko sprawdź darmowość -- ja ją mam w spadku po karcie Keep It Simple
    > (OpenFinance).

    Standardową ofertą jest darmowość za 5 pyknięć na miesiąc - dla takiego
    psiejsko-czarodziejsko mogę się przemóc ;>

    A jak figuruje plastik MC?

  • 25. Data: 2020-04-30 18:14:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Apr 2020 08:39:24 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > A jak figuruje plastik MC?

    Nieaktywowana.

  • 26. Data: 2020-04-30 18:22:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 18:14:24 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Nieaktywowana.

    A jakieś informacje przy tych kartach typy główna/dodatkowa?
    Właściciel/użytkownik (tzn. nazwisko pewnie to samo, pytanie o to, czy może przy
    jednej karcie jesteś jako "właściciel" a przy drugiej jako "użytkownik")?