eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin & dwa dni modernizacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2009-06-05 21:17:21
    Temat: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam szanowne grono.
    Pytanie może trochę lamerskie, ale czy ktoś może mi w prosty sposób wyjaśnić
    co getin (informatycy getinu) będą dłubać w systemie przez ponad dwa dni? W
    wyniku ich prac nie ma możliwości zalogowania się na swoje konto od dzisiaj
    (od godziny 18) aż do 23:30 w niedziele... :O

    Rozumiem, że co jakiś czas trzeba zmodernizować system, przeprowadzić
    szeroko rozumiane przerwy konserwacyjne itp. ale czy to musi trwać aż dwa
    dni?
    Kilka dni temu (dwa - jeżeli mnie pamięć nie myli; nawet wątek na grupie
    założyłem he he) systemu getinu "zgłupiał" w kilku kwestiach. Czy można
    przypuszczać, że obecna przerwa, a raczej jej długość jest po części
    związana z ww. sytuacją?


  • 2. Data: 2009-06-05 22:40:41
    Temat: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" napisał:

    > czy ktoś może mi w prosty sposób wyjaśnić co getin (informatycy
    > getinu) będą dłubać w systemie przez ponad dwa dni?

    To chyba jakaś bardziej zmasowana akcja. Lukas:
    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku z modernizacją
    systemu bankowego, w sobotę 6 czerwca w godzinach od 22:00 do 00:00
    oraz w niedzielę 7 czerwca w godzinach 00:00 do 7:00 nie będzie
    możliwe wykonywanie operacji na Państwa rachunkach, mogą też pojawić
    się niedogodności w korzystaniu z kart LUKAS Banku.

    --
    Pozdrawiam - Aicha


  • 3. Data: 2009-06-05 23:11:00
    Temat: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 5 Jun 2009 23:17:21 +0200
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Rozumiem, że co jakiś czas trzeba zmodernizować system, przeprowadzić
    > szeroko rozumiane przerwy konserwacyjne itp. ale czy to musi trwać aż
    > dwa dni?

    Muszą upgradować routery dlinka do modelu z wifi i do serwera muszą
    dorzucić 512MB ramu, aby w końcu miał 1giga i nie będzie głupiał ;)


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 4. Data: 2009-06-06 05:05:46
    Temat: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Valdi.Pavlack nadaje:

    > Pytanie może trochę lamerskie, ale czy ktoś może mi w prosty sposób
    > wyjaśnić co getin (informatycy getinu) będą dłubać w systemie przez
    > ponad dwa dni? W wyniku ich prac nie ma możliwości zalogowania się na
    > swoje konto od dzisiaj (od godziny 18) aż do 23:30 w niedziele... :O

    Nic. Od piątku do niedzieli trwa weekend a informatycy przychodzą do
    pracy w poniedziałek. Po prostu trzeba odłączyć chwilowo serwer bo panie
    sprzataczki potrzebują gniazdko dla czajnika. Nie wiem o co to halo,
    eliksir co tydzień leży z tego samego powodu i nikt się nie burzy? ;-)


  • 5. Data: 2009-06-06 07:48:51
    Temat: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Aicha" news:h0c7kn$qn9$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > To chyba jakaś bardziej zmasowana akcja. Lukas:
    > Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku z modernizacją
    > systemu bankowego, w sobotę 6 czerwca w godzinach od 22:00 do 00:00
    > oraz w niedzielę 7 czerwca w godzinach 00:00 do 7:00 nie będzie
    > możliwe wykonywanie operacji na Państwa rachunkach, mogą też pojawić
    > się niedogodności w korzystaniu z kart LUKAS Banku.

    Zauważ jednak, że Lukas daje podgląd do konta w dzień - nie pracują w nocy.
    Getin leży przez całe dwa dni i dwie nocki :)


  • 6. Data: 2009-06-06 07:49:43
    Temat: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:20090606011100.7d609595@cartel

    > Muszą upgradować routery dlinka do modelu z wifi i do serwera muszą
    > dorzucić 512MB ramu, aby w końcu miał 1giga i nie będzie głupiał ;)

    To powiedz mi łaskawie co to za specjalista robi, że tyle to trwa :)


    --



  • 7. Data: 2009-06-06 07:51:00
    Temat: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "JanKo" news:h0ctf1$l54$2@inews.gazeta.pl

    > Nie wiem o co to halo,
    > eliksir co tydzień leży z tego samego powodu i nikt się nie burzy? ;-)

    O eliksirze się słowem nie odzywam, ale jest coś takiego jak przelewy
    wewnętrzne itp., które nawet w weekend od czasu do czasu trzeba zrobić.

    Pocieszam się tym, że nie jestem uwiązany tylko do jednego banku bo było
    niewesoło.


  • 8. Data: 2009-06-06 08:05:57
    Temat: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>


    > Rozumiem, że co jakiś czas trzeba zmodernizować system, przeprowadzić
    > szeroko rozumiane przerwy konserwacyjne itp. ale czy to musi trwać aż dwa
    > dni?
    > Kilka dni temu (dwa - jeżeli mnie pamięć nie myli; nawet wątek na grupie
    > założyłem he he) systemu getinu "zgłupiał" w kilku kwestiach. Czy można
    > przypuszczać, że obecna przerwa, a raczej jej długość jest po części
    > związana z ww. sytuacją?


    czy była jakaś notka z informacja o wyłączeniu systemu na 2 dni ??
    osobiście przy logowaniu do panelu coś było ale nie przypominam sobie żeby
    informowali o 2 dniach

    coraz mniej zaczyna mi się podobać gb24 z uwagi na ostatnie wpadki i mało
    profesjonlane podejście
    napisałem 2 reklamacje z poziomu gb24 i czekam na odpowiedz od poniedziałku
    i środy tego tygodnia

    Pozdr
    Ł.W.


  • 9. Data: 2009-06-06 08:31:08
    Temat: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h0d8jb$4mc$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > czy była jakaś notka z informacja o wyłączeniu systemu na 2 dni ??
    > osobiście przy logowaniu do panelu coś było ale nie przypominam sobie żeby
    > informowali o 2 dniach

    Owszem była, ale ja przypominam sobie, że nikt nie zapowiadał, że system
    będzie off przez całe dwa dni!

    > coraz mniej zaczyna mi się podobać gb24 z uwagi na ostatnie wpadki

    Ostatnio dość mocno pojechali po bandzie.

    > mało profesjonlane podejście
    > napisałem 2 reklamacje z poziomu gb24 i czekam na odpowiedz od
    poniedziałku
    > i środy tego tygodnia

    To chyba ich największa bolączka. IMHO jeżeli mają w d... kontakt z klientem
    za pośrednictwem e-maila to niech całkowicie zlikwidują ten kanał
    komunikacji.


  • 10. Data: 2009-06-06 08:47:41
    Temat: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > To powiedz mi łaskawie co to za specjalista robi, że tyle to trwa :)

    Jaki bank tacy specjaliści :)


    --
    Mithos

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1