  • 1. Data: 2010-01-05 13:22:54
    Temat: Getin, jakieś nowości ?
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    podobniez zapowiadali w reklamach jakieś nowości po nowym roku, ktoś
    coś wie ? coś się dzieje ? :)

  • 2. Data: 2010-01-05 15:51:42
    Temat: Re: Getin, jakieś nowości ?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    podobniez zapowiadali w reklamach jakieś nowości po nowym roku, ktoś
    coś wie ? coś się dzieje ? :)

    Od dzis jest juz Getin Noble Bank SA. Ciekawe jest wystepowanie oferty lokat
    dla tej samej grupy 'ciulaczy'- lokaty przez Open i w dawnym Getinie. Nazwy
    brandow zostaja, ale to takie troche rozdwojenie, bo faktycznie w jednym
    banku mamy dwie rozne tabele oplat i stop procentowych, to troche tak, ze
    oddzial na jednej ulicy daje wiecej niz ten sam bank na drugiej ulicy.

  • 3. Data: 2010-01-05 15:59:22
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    trochę bardziej mnie interesuje, czy Getin dał, albo ma zamiar dać
    jakieś nowe ciekawe oferty lokat, bo coś się zepsuł w ostatnim
    półroczu :)

  • 4. Data: 2010-01-05 17:00:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 07:59:22 -0800, Mariusz Tasarz napisał(a):

    > trochę bardziej mnie interesuje, czy Getin dał, albo ma zamiar dać
    > jakieś nowe ciekawe oferty lokat, bo coś się zepsuł w ostatnim półroczu
    > :)

    Ale po co mają coś dawać skoro open robi normę i to podejrzewam aż
    nadto ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-01-05 17:17:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hhvr7r$rfd$2@inews.gazeta.pl

    > Ale po co mają coś dawać skoro open robi normę i to podejrzewam aż
    > nadto ;)

    A teraz kiedy to już jedno ciało, ale z dwoma różnymi nazwami, modyfikacja
    (znacząca) oferty jest nie potrzebna.

  • 6. Data: 2010-01-05 20:33:55
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >podobniez zapowiadali w reklamach jakieś nowości po nowym roku, ktoś
    >coś wie ? coś się dzieje ? :)

    Wiesci to beda po 11 stycznia jak zarzad Getin Noble ustali i przedstawi
    nowa strategie.
    Nie wiem jak z lokatami, ale jesli chodzi o kr. hipoteczne to sytauacja ma
    sie wyklarowac (co do produktow) do ok 2 miesiecy dopiero :/

    BTW orientuje sie ktos, czy mamy jeszcze jakis bank, ktory podobnie jak
    Noble/Metro dosc liberalnie podchodzil do trudnego klienta (chodzi o
    kredyty hipoteczne) z nietypowymi potrzebami/sytuacja???

    Thomas