  • 11. Data: 2009-01-03 10:04:00
    Temat: Re: Getin - jakosc materialow
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > mBank jakiś pakiet daje? Mi nawet do mBiznes poskapili teczki firmowej,
    > nikt nawet nie zadzwonil przed kurierem
    > (chcialem powiedziec by bez tego nie przychodzil).
    > (podobna zenada jest w przypadku multibanku)

    Zależy od placówki. wiem na 100%, że do konta firmowego Multibank daje
    teczkę. Ba! Niedawno dla VIPów dawali flashe. Ja się załapałem na 2GB, ale
    dawali też 1GB.

  • 12. Data: 2009-01-03 10:27:24
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 03 sty 2009 o 11:04 GMT, Szymon napisał(a):

    > Zależy od placówki. wiem na 100%, że do konta firmowego Multibank daje
    > teczkę. Ba! Niedawno dla VIPów dawali flashe. Ja się załapałem na 2GB, ale
    > dawali też 1GB.

    Wow, mega gadzet :) 1GB pendrajw kosztuje obecnie 15zl :), 2GB kosztuje
    1-3zl drozej, przy hurtowych ilosciach pewnie mozna zejsc do 10zl/szt.

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 13. Data: 2009-01-03 10:30:25
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Wow, mega gadzet :) 1GB pendrajw kosztuje obecnie 15zl :), 2GB kosztuje
    > 1-3zl drozej, przy hurtowych ilosciach pewnie mozna zejsc do 10zl/szt.

    No widzisz - mała rzecz, a cieszy. Niektórym jak widać jest solą w oku :-)))
    No i kto powiedział, że ta akcja była "obecnie" :-))

  • 14. Data: 2009-01-03 11:09:50
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy od placówki. wiem na 100%, że do konta firmowego Multibank daje
    > teczkę. Ba! Niedawno dla VIPów dawali flashe. Ja się załapałem na 2GB, ale
    > dawali też 1GB.

    zakladalem przez neta, i niemilo mi sie zrobilo jak kurier wyjal kolejne
    porozpinane umowy .
    Niby glupia teczka ale podnosi poziom banku w oczach zwyklego klienta (patrz
    np millenium, teczka + podkladka pod myszke, az milo)
    Z m Bankuchociaz dostalem maila ze konto jest aktywne, a z MultiBanku nic,
    dopiero jakzadzwonilem po kilku dniach i sie wypytywalem to sie okazalo ze
    juz mozna wplaty dokonywac.

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 15. Data: 2009-01-03 11:10:24
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wow, mega gadzet :) 1GB pendrajw kosztuje obecnie 15zl :), 2GB kosztuje
    > 1-3zl drozej, przy hurtowych ilosciach pewnie mozna zejsc do 10zl/szt.

    tu chodzi o sam fakt. Chyba kepiej dostac pendriva niz umowe na kartce i nic
    wiecej

  • 16. Data: 2009-01-03 11:19:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> wrote in message

    > tu chodzi o sam fakt. Chyba kepiej dostac pendriva niz umowe na kartce i
    > nic wiecej

    A bonu Auchana bys nie chcial? ;) Dla mnie to pirdulki i bardzo czaeto
    bezuzyteczne prezenty. Dostalem juz np. 5 kalendarzy, penow tez mam kilka i
    wcale z tego nie korzystam, a dla firm ktore mnie obdarowaly to jest
    konkretny koszt.

    MK

  • 17. Data: 2009-01-03 13:48:15
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > zakladalem przez neta, i niemilo mi sie zrobilo jak kurier wyjal kolejne
    > porozpinane umowy .

    Ja mówię o oddziale Multibanku. Jak to jest przez kuriera nie wiem -
    możliwe, że nie dają. Gadgety, które sam dostałem lub wiem, że rozdają to
    zawsze przez oddział.

  • 18. Data: 2009-01-03 13:48:51
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > bezuzyteczne prezenty. Dostalem juz np. 5 kalendarzy, penow tez mam kilka
    > i wcale z tego nie korzystam, a dla firm ktore mnie obdarowaly to jest

    Być może na Ciebie to nie działa, ale jednak z badań wynika, iż na większość
    klientów jak najbardziej tak.

  • 19. Data: 2009-01-03 14:36:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message

    > Być może na Ciebie to nie działa, ale jednak z badań wynika, iż na
    > większość klientów jak najbardziej tak.

    A moglbys sie podzielic wynikami tych badan? Chetnie sie z nimi zapoznam i
    moze pomoga mi w mojej pracy ;).

    MK

  • 20. Data: 2009-01-03 14:49:57
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    > bezuzyteczne prezenty. Dostalem juz np. 5 kalendarzy, penow tez mam kilka
    > i wcale z tego nie korzystam, a dla firm ktore mnie obdarowaly to jest

    chcialem teczke, wiesz fakture na papierze toaletowym tez mozesz wystawiac,
    dla ciebie mniejszy koszt w koncu