  • 31. Data: 2009-08-22 13:48:21
    Temat: Re: Getin - nowa TOiP
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-22 15:39, Valdi.Pavlack wrote:
    > "XYZ" news:h6orvh$5qk$1@news.onet.pl

    > Aaaa przepraszam! :)
    > To teraz jeszcze jedno pytanko. Czy dobrze rozumiem, że czas na
    > wypowiedzenie umowy jest liczony od dnia wprowadzenie zmian do TOiP tj. od 1
    > września?
    > Rozumiem, że Ciebie również poinformowali w korespondencji o możliwości
    > wypowiedzenia im umowy?

    U mnie jest napisane i podkreślone(!) "zgodnie z postanowieniami Umowy
    macie Państwo prawo złożenia pisemnego oświadczenia o odmowie ich
    przyjęcia [nowych warunków] i wypowiedzienia umowy w terminie 14 dni od
    daty doręcznia niniejszego pisma."

  • 32. Data: 2009-08-22 13:52:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h6osv7$7v8$1@news.onet.pl

> [...]
    > macie Państwo prawo złożenia pisemnego oświadczenia o odmowie ich
    > przyjęcia [nowych warunków] i wypowiedzienia umowy w terminie 14 dni od

    Czyli co z kopertą mam biegnąć do oddziału aby im pokazać kiedy list od nich
    przyszedł? ;)
    A ha jeszcze jedna kwestia - to pisemne wypowiedzenie umowy polega na tym,
    że informuję blondynę siedzącą po drugiej stronie biurka, że chcę się z nimi
    pożegnać a ona daje mi do podpisania jakiś tam świstek i nasz romans się na
    tym kończy ;)

  • 33. Data: 2009-08-24 06:04:00
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    "Krzysztof"news:h6n04i$df4$1@news2.ipartners.pl

    > to sa stare tabele, nowa ukrywaja, wprowadza dopiero 1.09.

    Jak wprowadzą opłatę za 2 przelew z TOP na ROR to mogą podarować
    sporo klientów Euro Bankowi gdzie nie ma żadnego limitu darmowych
    przelewów z KO na ROR.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 34. Data: 2009-08-24 09:52:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 11:00:12 -0700, ls napisał(a):

    > Od 1 IX ma wejść nowa TOiP.
    > Wynika z niej, że za darmo będzie tylko 1 przelew w miesiącu z rachunku
    > TOP na ROR w Getinie.

    Ciekawe czym to jest spowodowane, że z naprawdę niezłej oferty, jednej z
    lepszych na rynku, zamiast iść do przodu, to bank cofa się głęboko w tył
    do linii pkobp/mBank? Ja obstawiam, że system i/lub sprzęt nie wytrzymuje
    ilości klientów, tudzież po prostu teraz OF dostarcza depozytów, więc
    można robić czystkę a Ci co zostaną prawdopodobnie wygenerują i tak
    niezły, jak nie większy zysk.

    Xenocide