  • 1. Data: 2009-07-07 19:21:49
    Temat: Getin zakłada mi lokatę od godziny 5.55 teraz jest 21.14 godzina
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Zdefiniowałem dziś zlecenie na założenie lokaty
    jednodniowej o godzinie 5.55 rano po sprawdzeniu
    o godzinie 21.14 lokata jest w złożeniu.
    Nich ktoś sie odważy przeciwstawić ten bank
    z innym bankiem on-line.

    Jak nie wiecie po co jest on-line w Getin to Wam powiem:
    tym kanałem się dowiaduję co mam załatwić w oddziale,
    gdyż oddział może takich informacji nie posiadać

    Nowoczesny bank, pozostawia konkurencję tyle.

    Pozdrawiam przodownika wśród banków internetowych

  • 2. Data: 2009-07-07 19:26:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan" news:h307cj$ip2$1@atlantis.news.neostrada.pl

    [ciach]

    A nie jest to podyktowane tym, że Getin wycofał dzisiaj ze swojej oferty
    lokatę jednodniową, zakładaną z poziomu GB24?
    IMHO i tak trzymanie tak długo kasy "w próżni" prosi o pomstę do nieba. W
    normalnych warunkach powinna ona wrócić na konto, z którego miała docelowo
    zostać założona lokata.

    Moja rada? - jeżeli do jutra kasa nie wróci na konto (na 99,9% wróci)
    dzwonić na ich infolinie i od razu po połączeniu z konsultantem prosić o
    przełączenie do gościa zajmującego się stricte ich systemem transakcyjnym.
    Pomoże :)

  • 3. Data: 2009-07-07 19:30:47
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Bogdan nadaje:

    > Zdefiniowałem dziś zlecenie na założenie lokaty
    > jednodniowej o godzinie 5.55 rano po sprawdzeniu

    Lokata jednodniowa została dziś wycofana z oferty

  • 4. Data: 2009-07-07 19:34:42
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > Lokata jednodniowa została dziś wycofana z oferty

    Lokata została wycofana z GB24... Od dzisiaj ww. lokatę można założyć
    tylko i wyłącznie w oddziale i to maksymalnie w liczbie trzech sztuk

  • 5. Data: 2009-07-07 19:39:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > Lokata została wycofana z GB24... Od dzisiaj ww. lokatę można założyć
    > tylko i wyłącznie w oddziale i to maksymalnie w liczbie trzech sztuk

    max 3 na dzień czy wogóle?

  • 6. Data: 2009-07-07 20:00:24
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    W chwili zakładania lokaty miałem wszystkie
    operatory udostępnione łacznie z miejscem
    na wpisanie kodu zatwierdzającego transakcję.
    Zgodnie z zwartą umową powinienem
    posiadac lokatę - aktywną.

  • 7. Data: 2009-07-07 20:10:35
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > max 3 na dzień czy wogóle?

    3 w ogole

  • 8. Data: 2009-07-07 20:17:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h30886$oc1$1@inews.gazeta.pl

    > max 3 na dzień czy wogóle?

    Różnie można interpretować zapis na ich stronie, ale chyba chodzi o to, że
    max. 3 lokat w ogóle :(

  • 9. Data: 2009-07-07 20:20:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bogdan" news:h30a38$pmj$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Zgodnie z zwartą umową powinienem
    > posiadac lokatę - aktywną.

    Reklamować! Nie ma innej rady! :)

  • 10. Data: 2009-07-07 20:32:07
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Różnie można interpretować zapis na ich stronie, ale chyba chodzi o to, że
    > max. 3 lokat w ogóle :(

    tak dokladnie to jest max. 3 lokaty zalozone w oddziale, zalozone wczesniej
    przez internet sie nie wliczaja